Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19941 til 19960 af 43849
  • Energiomsætnings formle? findes der sådan en?

    Forumindlæg
    Ja over skriften siger det meste. men sidder omme på skolen og har ikke min fysik bøger med, og ville lige høre om der findes en sådan formel.Mads
  • afgangsprøve 9. Klasse

    Forumindlæg
    Hvad bør man øve sig på til de skriftlige prøver? Hvor lang tid bør man øve for at sikre sig en god karakter?
  • bedømmelse af FSA

    Forumindlæg
    Er der nogen der vil bedømme denne fsa skriftlig fremstilling opgave. Man skulle ud fra et billede skrive et brev hvori man skulle fortælle om fattigdommen i byen.
  • SSO

    Forumindlæg
    Kan man skrive sin Større skriftlig opgave om, hvis man dumper. Eller hvis den ikke bliver godkendt, dvs. uden at snyde??????
  • SSO- tid!

    Forumindlæg
    Jeg er i gang med min store skriftlige opgave, kom til at tænke på om man skal skrive i nutid eller i datid? laver en analyse af en tysk novelle...
  • Essay Genretræk

    Forumindlæg
    Hej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til et Essay?
  • Erindring Genretræk

    Forumindlæg
    Hej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til en erindring?
  • Eventyr Genretræk

    Forumindlæg
    Hej :) I morgen skal jeg til skriftlig prøve og jeg ville spørge om i ikke lige vil hjælpe med at fortælle forskellige genretræk til et eventyr?
  • KARAKTER!?

    Forumindlæg
    Hej er der nogle, der ved, hvornår vi får vores karakter for de skriftlige eksaminer her i maj 2015?
  • eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej skal op i engelsk og matematik årsprøve skriftlig. Nogen der ved hvor man kan finde nogle gamle eksamenssæt med facit?
  • Fsa Tysk 2011

    Forumindlæg
    Er der nogen af jer derude som var oppe i tysk sidste år? Hvad skulle i skrive om i skriftlig fremstilling?
  • Oversættelse af tekst, fra dk til Eng!

    Forumindlæg
    JEg ville frygteligt gerne have hjælp til at få oversat en tekst fra eng. til dansk.Det er i forbindelse med en stor skriftelig opg.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogen der ved hvad man cirka får i karakter i matematik skriftlig, hvis man har 82 point? eller 90 point?
  • Dumpede matematik A

    Forumindlæg
    Jeg dumpede matematik A skriftligt og bestod det på b-niveau. Ville det være muligt for mig at læse matematik A om?
  • Senere student pga. klage?

    Forumindlæg
    Hej Hvis nu man vælger at klage over en skriftlig eksamenskarakter i 3.g - gør det så at man ikke bliver student sammen med de andre fra ens klasse?
  • redoxreaktion

    Forumindlæg
    ska til skriftlig i morgen, så har lige et lille spg. oxidationsmidlet er det, det stof hvis oxidationstal stiger og reduktionsmidlet det, hvor det falder?
  • nogen der ved....

    Forumindlæg
    ....hvor længe der går før man har klaget over en (skriftlig) karakter, til man får at vide om den er blevet ændret?
  • Flystyrtet

    Forumindlæg
    Jeg har lige haft terminsprøver i dansk skriftlig fremstilling er der nogen der kan se den igennem og bedømme min stil please
  • fejlstøvsugeren c. niveau

    Forumindlæg
    Kunne være dejligt, hvis der var en der lige kunne 'skimte' det jeg har lavet, og rette de evt. fejl med rødt skrift. Jeg har vedhæftet det. :)
  • studentereksamen 2005

    Forumindlæg
    hej!jeg mangler frebrilsk at få fat i et eksamenshæfte fra dansk skriftlig 2005, om at fare vild. er der nogle der kan hjælpe??