Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 19961 til 19980 af 48931
-
Eksamen Hhx 3 timer - synopsis
ForumindlægEr der nogen der ved helt præcis hvordan den synopsis skal stilles op som man skal lave til den eksamen hvor man har 3 timers forberedelse? Jeg antager at det bare er en helt almindelig synopsis ligesom i andre fag, men er min antagelse korrekt? Er helt på bar bund med hensyn til hvordan sådan e... -
Fuck, fuck, fuck!! :-( plagiat?
ForumindlægJeg var til min første eksamen på BA jura studiet i går og mente ellers at jeg havde angivet en fodnote til en af mine besvarelser, da jeg havde fundet svaret på nettet, men sad lige og kiggede min besvarelse i gennem og fodnoten er der ikke!! Så bliver det jo betragtet som afskrift!?! Hvad skal ... -
Mistillid til tidligere folketingsmedlem
ForumindlægHej, Jeg sidder og skriver en opgave om mistillidsvotum.. Og har nogle spørgsmål som i måske kan svare på casen: Den 20. august 2001 kl. 11.30 indleverer Erling Frederiksen (Dansk Centerparti) efter partiets godkendelse sin kandidatanmeldelse til statsamtmanden for Fyns Amt. Dagen efter meddeler ... -
Come eller coming?
ForumindlægMit tekststykke er en billedtekst, og lyder: "The view I had this morning while thinking about this crazy weekend. (Although/But?) I'm still looking forward to (come eller coming?) home to San Francisco." Mit spørgsmål er fremhævet i parenteserne. Er det come eller coming? Eller kan... -
Tragedien i Norge
ForumindlægJeg er ved at skrive en stil om "Tragedien i Norge", altså terrorangrebet i juli måned og jeg kunne godt bruge nogle uddybende svar på disse spørgsmål: 1) Hvad er grunden til tragedien? 2) Hvordan er landets reaktion? 3) Hvilken indflydelse vil hændelsen få for den fremtidig... -
handelskole
Forumindlæghej jeg har et problem...Alle mine venner bliver studenter i år i næste uge faktisk...Sammen med mig selvfølgelig, men den ene af mine veninder går på handelskole, og bliver student som den sidste, og selvfølgelig skal vi op og se hende med roser... MEN Hvad farve er huen på handelskolen....På gy... -
forskellen mellem folkeskole og gymnasium
Forumindlæghey alle ! jeg skal snart på stx, efter sommerferien. men ville bare vide, lidt om hele miljøet, og forskellene?? håber i svare mig :) -
Rettelse
ForumindlægHej derude er der en venlig sjæl som ville rette min tysk stil igennem, den er kun på en halv side? :) -
Spansk
ForumindlægJeg synes at det er godt nok ringe at der ikke findes flere spanske stile. -
Penge.
ForumindlægEr der nogle derude der har skrevet en stil om penge?? hvis der er, så vil jeg meget gerne have den.På forhånd tak, Malle :) -
Eksamensæt fra 1997
ForumindlægEr der nogen der muligvis ved hvad den spanske højtniveu stil fra 1997 hedder? -
Bestem spolens reaktans
ForumindlægJeg ved slet slet ikke hvad jeg skal stille op med denne opgave. Er der en som kan hjælpe mig lidt i gang? -
1000 tak til dig som gider læse det
Forumindlæghej søde mennsker, det vill være dejligt hvis i gad at rette min stil i gennem... mange tak :) -
rettelse
Forumindlæger der nogen der vil rette min tysk stil?? Jeg har lidt stress på, da jeg skal aflvere her om lidt.. -
1 linjes ret
ForumindlægHej jeg er igang med en stil og 1 linje er forkert nogen som kan kigge på det? -
Kronik - Grænseoverskridende underholdning
ForumindlægHej.. Er der nogen her indefra der har haft den samme stil og som har lyst til at hjælpe ? -
Hjæææælp :-)
ForumindlægSøger en der vil rette min tyske stil på 150 ord for grammatiske fejl :-) -
Local Shop
ForumindlægHey ville høre om nogle har skrevet om denne stil fra Januar 2000. Kunne nemlig godt bruge lidt inspritation.På forhånd tak. -
litteær artikel - give respons
Forumindlæghej er der nogen der har lyst til at læse min stil og give respons på, hvad de synes? -
hjælp
ForumindlægEr der nogen der søde, som kan rette min stil. Jeg kan sende det over indbaklke hvis det er.
