Engelsk

Mundtlig Eksamen - Outline

24. april 2014 af IMAGANG010 (Slettet) - Niveau: 8. klasse

Hej alle,

Jeg skal til mundtlig eksamen i engelsk om en uges tid, og jeg er RIGTIG nervøs, selvom det bare er en prøveeksamen. Jeg kunne stadig tænke mig en tilfredstillende karakter :) Jeg er rigitg god til engelsk, men emnet har jeg ikke fundet endnu. Har tænkt lidt over minedrift og 'The Amish People' hvis i har nogle gode råd, må i RIGTIG gerne dele dem med mig tak :)

Tak på forhånd <3


Brugbart svar (1)

Svar #1
24. april 2014 af Joe11111 (Slettet)

Du skal ikke være nervøs du kan sagtens :)

Jeg synes du skal vælge amish people fordi det er let og solidt emne.

Du kan også vælge noget med usa´s pistol politik, noget med om du er mod eller med det. 


Svar #2
25. april 2014 af IMAGANG010 (Slettet)

#1

Du skal ikke være nervøs du kan sagtens :)

Jeg synes du skal vælge amish people fordi det er let og solidt emne.

Du kan også vælge noget med usa´s pistol politik, noget med om du er mod eller med det. 

Tak! Men har lige fundet ud af at hovedemnet ikke bare er America, men America - Guns and violence. Så er amish people nok ikke så passende til hovedemnet, og usa's pistol politik er der mange der har valgt :) Jeg syntes at mit underemne skal være mere unikt og noget der måske ikke er blevet taget så meget. Men tak for dit input :) Det er jeg MEGET glad for! :D


Svar #3
12. juni 2014 af IMAGANG010 (Slettet)

Yes! Jeg fik 10 :) De sagde at jeg var MEGET tæt på et 12-tal :) :) :) Siden det kun var en prøve eksamen, kan jeg gøre det bedre til næste år og få et stabilt 12-tal :D


Skriv et svar til: Mundtlig Eksamen - Outline

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.