Engelsk
Columbine High School massacre
Hej folkens :-)
Jeg skal aflevere min engelsk synopsis til den mundtlige engelsk eksamen. Jeg har valgt at skrive om "Columbine High School massacre " som i nok alle sammen har hørt om.
Jeg har et lille problem jeg er gået lidt i stå med at finde på noget, indtil videre har jeg.
Why did I choose this topic?
Personal interest
Want to learn more about the topic
What happened?
The Story
Who is the typical attacker?
Who affects them?
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ikke kommenter på opsætningen hvis i synes der noget i vejen med den, det sådan vores lærer vil have den ser ud. Men jeg vil være virkelig taknemmelig hvis i har nogle ideer til at få undersøgt og snakke om :)
Svar #1
21. maj 2014 af NadiaNK (Slettet)
Svar #2
21. maj 2014 af nexonn2k10 (Slettet)
#1 Synes din lærer at det er ok at skrive "personal interest"?? Jeg gjorde det sådan og min lærer sagde jeg ikke skulle-.-"
Min lærer siger det skal være sådan, sådan var det heller ikke da jeg gik i folkeskole :)
Svar #3
26. maj 2014 af IsabellaFF (Slettet)
Jeg ville inddrage noget med våbenloven i USA. Derudover ville jeg nok heller ikke skrive "personal interest" og "want to learn more about the topic" - mest da det er noget alle skriver. Som min introduktion ville jeg nok sige noget i stil med "I chose this topic because school shootings is a topic that is being debated a lot and because I'd like to know what causes them. Also, it is a huge problem in the US, and I would like to find out what is being done and what can be done to prevent similar events from happening." - eller noget i den stil. Så filmen for halvandet år siden, så kan ikke rigtigt huske den.
Skriv et svar til: Columbine High School massacre
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.