Spansk

Rettelse af 5 linjer!!!!

26. maj 2014 af anonymm94 (Slettet) - Niveau: A-niveau

På dansk: 

Sofia og Concepción havde mødt hinanden for nylig. En dag da de sad og snakkede om religion, opdagede de at deres etiske værdier var meget forskellige. ’’Jeg vil ikke have at en eller anden absolut autoritet bestemmer over mit liv’’, udbrød Sofia. Hendes veninde forstod hende ikke. ’’For mig eksisterer Gud’’, sagde hun stille. ’’Jeg ville føle mig meget alene uden ham. Muligvis behøver vi ikke vores præster, men man er nødt til at tro på at der er noget som er mægtigere end du og jeg’’

På spansk: 

Sofia y Concepción se habían encontrado recientemente. Un día entonces estuvieron conversando acerca de religión, descubrieron que sus valores éticos fueron muy diferente. ¡No querré que alguien autoridad absoluta decidan sobre me! exclamó Sofia. Su amiga no comprendió la. ‘’Dios existe para mí’’ Ella dice tranquilamente. ‘’Me sintiera muy solitariamente sin él. no necesitar sus sacerdotes posiblemente, pero se tiene que creer hay algo que es más poderoso que tú y yo’’

Brugbart svar (0)

Svar #1
26. maj 2014 af SofieK123 (Slettet)

Har sendt den i din indbakke

Brugbart svar (0)

Svar #2
26. maj 2014 af jbmm (Slettet)

Da der er ca. 20 fejl, har jeg tilladt mig også at sende dig mine rettelser.

Svar #3
26. maj 2014 af anonymm94 (Slettet)

Mange tak jbmm, det er en stor hjælp!! :-)

Skriv et svar til: Rettelse af 5 linjer!!!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.