Geografi

Nervøs til eksamen - hjælp

26. maj 2014 af kagemix (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej folk :-) 

Jeg skal op i NG-eksamen d. 10 - 11 juni

Jeg er god til NG men ikke når den sorte klap lukker. Når jeg bliver nervøs kan jeg hverken svare eller huske noget - jeg er derfor allerede nervøs nu, fordi jeg er bange for at jeg er for nervøs til, at besvare spørgsmålene til min disposition 

Derfor leder jeg lidt efter en 'støtte' til min eksamen d. 10/6, én jeg kan skrive til hvis jeg går helt i stå med mine spørgsmål

Ved at have én, der har kigget min disposition igennem og kommer med konstruktiv kritik, føler jeg mig lidt mindre nervøs... Har ikke prøvet det her før- men jeg tror det vil hjælpe mig

Går i 3g, så det er mine 'sidste' eksamener - og vil så gerne være langt fra nervøs

håber der er nogle der gider at være 'available' for mig d. 10/6-14 - ville være en rar hjælp 

Ps. det skal selvfølgelig være én, der har rigtig godt styr på Naturgeografi B ;-)

Mange hilsner herfra


Brugbart svar (0)

Svar #1
06. juni 2014 af maikenmarie

Jeg har ikke haft Naturgeografi B, men har lige været til eksamen i Naturgeografi C hvor jeg fik 12, så det har jeg i hvert fald styr på, men det er helt op til dig kan godt se hvis du gerne vil have en der har haft NG B, jeg vil i hvert fald godt være til rådighed for dig hvis det kan være en hjælp :) 

Jeg skal bare have tidspunktet da jeg læser til kemi eksamen selv, så jeg kan ikke sidde og vente i timevis hehe 


Svar #2
06. juni 2014 af kagemix (Slettet)

Hvor er du sød - tusind tak. Vil rigtig gerne have din hjælp - jeg trækker d. 10/6 kl 12:00

Vi har lige nu fået udleveret alle kendte spørgsmål, dem sidder jeg og laver, så jeg er godt forberedt  

Så når jeg trækker ét af de mange spørgsmål, vil det være lavet på forhånd så jeg kan sende det til dig, med det samme...

Har du evt en e-mail, jeg kan sende til? 

Tusind tak igen  allerede nu er jeg mindre nervøs... pyha 


Brugbart svar (0)

Svar #3
06. juni 2014 af maikenmarie

Du har fået en besked med det hele :)

Skriv et svar til: Nervøs til eksamen - hjælp

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.