Geografi
Problemstillings spørgsmål
Dansk landbrugs fødevareproduktion, klima/vegetationszoner, befolkningsforhold, herunder fødselshyppighed, dødelighed, demografisk transition, dyrkningsforhold i klimazoner og vegetationszoner, herunder hydrotermer)
Hvordan kan jeg svare på det her spørgsmål når jeg ved det nedeunder:
Eks. Ved et dansk landbrug med malkekvæg samt undersøgelse af næringsstofindholdet i mælkeprodukter.
Svar #2
04. april kl. 14:44 af stephander
Jeg ved også det her
Dansk landbrugs fødevareproduktion:
fødevaresikkerhed
sundhed
miljøpåvirkning
Klima/vegetationszoner
Klimaforandringer
Mad Tryghed og fødevaresikkerhed
Vandforbrug
Befolkningsforhold (fødselshyppighed)
Vitaminer
Sund livsstil
Kropsvægt og hormoner (for højt blodtryk)
Kvaliteten af sædceller
Befolkningsforhold (dødelighed)
Klimaforandringer og fødevaresikkerhed
Kosten kan have en betydelig indflydelse på befolkningsforhold og dødelighed hos mennesker. En sund kost kan bidrage til at forebygge en række sygdomme og tilstande, herunder hjertesygdomme, type 2-diabetes, visse former for kræft og fedme.
Svar #4
05. april kl. 09:25 af stephander
Dansk landbrugs fødevareproduktion, klima/vegetationszoner, befolkningsforhold, herunder fødselshyppighed, dødelighed, demografisk transition, dyrkningsforhold i klimazoner og vegetationszoner, herunder hydrotermer)
Svar #5
05. april kl. 09:31 af Moderatoren
Det er altså ikke et spørgsmål. Hvad er det, du skal lave? Hvad har du problemer med?
Svar #6
05. april kl. 09:33 af stephander
Svar #7
05. april kl. 09:46 af Moderatoren
Du har selv lige skrevet det her:
"Kosten kan have en betydelig indflydelse på befolkningsforhold og dødelighed hos mennesker. En sund kost kan bidrage til at forebygge en række sygdomme og tilstande, herunder hjertesygdomme, type 2-diabetes, visse former for kræft og fedme. "
Hvordan har du fundet ud af det?
Skriv et svar til: Problemstillings spørgsmål
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.