Geografi

Problemstillings spørgsmål

04. april kl. 14:29 af stephander - Niveau: C-niveau

Dansk landbrugs fødevareproduktion, klima/vegetationszoner, befolkningsforhold, herunder fødselshyppighed, dødelighed, demografisk transition, dyrkningsforhold i klimazoner og vegetationszoner, herunder hydrotermer)

Hvordan kan jeg svare på det her spørgsmål når jeg ved det nedeunder: 

Eks. Ved et dansk landbrug  med malkekvæg samt undersøgelse af næringsstofindholdet i mælkeprodukter.


Brugbart svar (0)

Svar #1
04. april kl. 14:32 af Moderatoren

Hvilket spørgsmål?


Svar #2
04. april kl. 14:44 af stephander

Jeg ved også det her 

Dansk landbrugs fødevareproduktion: 

fødevaresikkerhed 

sundhed

miljøpåvirkning

Klima/vegetationszoner

Klimaforandringer 

Mad Tryghed og fødevaresikkerhed  

Vandforbrug 

Befolkningsforhold (fødselshyppighed)

Vitaminer 

Sund livsstil 

Kropsvægt og hormoner (for højt blodtryk)

Kvaliteten af sædceller

Befolkningsforhold (dødelighed)

Klimaforandringer og fødevaresikkerhed  

Kosten kan have en betydelig indflydelse på befolkningsforhold og dødelighed hos mennesker. En sund kost kan bidrage til at forebygge en række sygdomme og tilstande, herunder hjertesygdomme, type 2-diabetes, visse former for kræft og fedme.  


Brugbart svar (0)

Svar #3
05. april kl. 08:16 af Moderatoren

Beklager, men det giver altså slet ikke mening? 


Svar #4
05. april kl. 09:25 af stephander

Spørgsmålet er det her:
Dansk landbrugs fødevareproduktion, klima/vegetationszoner, befolkningsforhold, herunder fødselshyppighed, dødelighed, demografisk transition, dyrkningsforhold i klimazoner og vegetationszoner, herunder hydrotermer)

Brugbart svar (0)

Svar #5
05. april kl. 09:31 af Moderatoren

Det er altså ikke et spørgsmål. Hvad er det, du skal lave? Hvad har du problemer med?


Svar #6
05. april kl. 09:33 af stephander

Jeg finde ud hvad de forskellige ting har sf betydning for kosten hos mennesker og jeg aner ikke hvad jeg skal skrive til det

Brugbart svar (0)

Svar #7
05. april kl. 09:46 af Moderatoren

Du har selv lige skrevet det her:

"Kosten kan have en betydelig indflydelse på befolkningsforhold og dødelighed hos mennesker. En sund kost kan bidrage til at forebygge en række sygdomme og tilstande, herunder hjertesygdomme, type 2-diabetes, visse former for kræft og fedme. "

Hvordan har du fundet ud af det?


Skriv et svar til: Problemstillings spørgsmål

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.