Studievalg og videregående studie

Odontologi - pensum 1.semester

18. juni 2014 af matiena (Slettet)

Hej jeg starter på tandlægestudiet her efter sommer og vil meget gerne skaffe bøgerne til 1.semester allerede nu. Men jeg kan ikke finde pensum liste til 1.semester for sidste år på academic books. Nogle der ved hvor jeg kan finde listen henne ?

På forhånd tak

Brugbart svar (1)

Svar #1
18. juni 2014 af Bullerkage (Slettet)

Hej, jeg ved desværre ikke, hvor du kan finde listen henne af, men ville bare lige spørge, hvor højt dit snit er, siden du føler dig sikker på at komme ind i år :)

Svar #2
18. juni 2014 af matiena (Slettet)

Jeg fik standby plads sidste år, ellers havde jeg godt nok hellere ikke følt mig så sikker :) 

Brugbart svar (1)

Svar #3
18. juni 2014 af Bullerkage (Slettet)

Hehe okay tillykke med det :) ! Håber på også at komme ind i år, men nu må vi se, hvordan det går :)

Brugbart svar (1)

Svar #4
23. juni 2014 af SarahKK (Slettet)

Hej Matiena, 
Jeg startede sidste år, så kender alt til bøgerne. Sælger faktisk alle tre bøger, som du skal bruge på 1. sem, hvis det er noget? :-)

Brugbart svar (0)

Svar #5
27. juni 2014 af Aab4altid (Slettet)

Er det i københavn eller i århus?'

Brugbart svar (1)

Svar #6
27. juni 2014 af Proprium (Slettet)

Kan du ikke ringe til studievejledningen? Det gjorde jeg, da jeg var i tvivl om pensumlisten i forbindelse med mit studie (dog ikke odontologi), og de sendte mig en mail med information om de bøger og noter, vi skulle bruge på 1. semester. :-)

Skriv et svar til: Odontologi - pensum 1.semester

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.