Engelsk

fravær

31. december 2014 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg havde afleveret min opgave her for nogle dage siden og nu har jeg fået fravær for den. Det forstår jeg ikke. Jeg havde brugt guldnoterne til at skrive min stil, er det snyd, og jeg fik også rettet min stil. 

Brugbart svar (1)

Svar #1
31. december 2014 af Andersen11 (Slettet)

Hvad mener du med, at du har fået fravær for din opgave? Mener du, at den ikke betragtes som afleveret?

Hvis du har bare har skrevet noget af fra andres besvarelser, er det jo ikke din egen besvarelse, og det vil blive betragtet som plagiat og dermed som snyd.

Svar #2
31. december 2014 af Mie12345678 (Slettet)

der var nogle guldnoterne som stod på dansk dem har jeg brugt som inspiration og skrevet på engelsk 

Brugbart svar (4)

Svar #3
31. december 2014 af rakijovic

'Inspiration' er ikke sjældent teenagesprog for 'plagiat'. Hvorom alting er forstår jeg ikke hvorfor dette sprogforum skal belemres med dit martyriske kattejammer, #0. Vend sagen med din underviser eller hvem der nu sidder og fumler med protokollen.

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

► Prietenia este doar cinism care a băut puțin alcool ! 

Svar #4

men jeg har ikke taget noget direkte af for nettet det stod på dansk og så har jeg skrevet med mine egne ord på engelsk. 

Brugbart svar (2)

Svar #5
31. december 2014 af Stygotius (Slettet)

Laver du aldrig dit hjemmearbejde selv?

Du gør altid alt hvad du kan for at bruge andres arbejde.

Svar #6

Nej overhovedet ikke, jeg får hjælp fordi jeg har svært ved det. 

Brugbart svar (0)

Svar #7
01. januar 2015 af rakijovic

Snuske, hvad er forskellen mellem for og fra?

- - -

Vriendelikheid is net sinisme wat 'n jol gekry het! ◄ |||| ► Ljubaznost je samo cinizam što je dobio piće! ◄ ||||

Brugbart svar (0)

Svar #8
01. januar 2015 af Stygotius (Slettet)

Rakijovic,  -Ne zaboravi da ona je nova u ovoj zemlji i treba vrijemena da nauce jezik

(Pogledaj kako se zove)

Svar #9
02. januar 2015 af Mie12345678 (Slettet)

Min lærer har skrevet, at har du skrevet hele opgaven selv?

Brugbart svar (0)

Svar #10
02. januar 2015 af Stygotius (Slettet)

???????????

Svar #11

Angående med min opgave hvor jeg fik fravær

Brugbart svar (0)

Svar #12
02. januar 2015 af Moderatoren

Tjek denne hjemmeside ud.

Det er snyd og plagiat hvis man "bruger en andens tekst som sin egen uden at lave præcise kildehenvisninger."

Svar #13

Jeg har ikke taget en anden tekst, jeg har bare fået rettet min egen stil. Vil det være plagiat. 

Brugbart svar (0)

Svar #14

Hvis du har fået andre til at rette fejl i din tekst, er det jo ikke dit eget produkt du har afleveret.

Det kan nok ikke kaldes et plagiat, men du har alligevel afleveret noget der ikke er dit eget produkt

Din lærer skal  -med karakterer og kommentarer og forklaringer-  fortælle dig hvor godt og hvor dårligt det du har lavet, er.

Hvis han/hun skal rette noget som en anden har lavet, kan du jo ikke bruge det til noget.

-Er du ikike selv interesseret i at få at vide hvor god eller ikke god du i virkeligheden er ??

Svar #15

Jo det er jeg og for nu af vil jeg ikke få rettet min stil af andre. Men jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, han har ikke taget min stil imod skal jeg lave en ny? 

Brugbart svar (0)

Svar #16

Ja, det vil nok være en god idé.

Du skal huske at der ikke er noget flovt i at lave fejl. Dem lærer man noget af  - -hvis man har en god lærer.

Du kan kun lave det hele så godt som du kan. Mere forlanger ingen af dig   -så slap helt af og glem om de andre er bedre eller dårligere end du. Det er helt ligegyldigt..

Svar #17

Tak for det.

Brugbart svar (0)

Svar #18
04. januar 2015 af rakijovic

Eh, gospode, prvi tri slova imena njenog mi zvuce kao skandinavsko ime.

- - -

Brugbart svar (0)

Svar #19
04. januar 2015 af Stygotius (Slettet)

Ha-ha, da, -mozda prvi tri slova, ali mislim da ona je porijeklom arapski.

"Mie" nije skandinavsko, ali nordijski skraceno Maria, - -.hebrejski ime, pa koliko znam.

Brugbart svar (0)

Svar #20
04. januar 2015 af rakijovic

I zato je to skandinavsko; nisam nikad cuo o islandskoj ili finskoj Mie).

- - -

Forrige 1 2 Næste

Der er 32 svar til dette spørgsmål. Der vises 20 svar per side. Spørgsmålet kan besvares på den sidste side. Klik her for at gå til den sidste side.