Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP KOMM/IT og Design

25. januar 2015 af Kingkong78

Hej derude 

Til min SRP har jeg valgt emenet "Moderne markedsførings metoder". Så jeg regner med at et spørgsmål af min problemformulering lyder: redergør for moderne markedsførings, så jeg sprøger har i nogle ideer over hvad jeg kunne skrive om.. 


Brugbart svar (1)

Svar #1
25. januar 2015 af Albas1

Jeg går da ud fra, at du skal fremstille og forklarer hvordan moderne markedsføring forholder sig? Det er i hvert fald stort set det, en redegørelse går ud på. 


Brugbart svar (1)

Svar #2
25. januar 2015 af MaibritG

Måske at du kunne kigge på Boswijk et als (2012) generationstaksonomi. Den er i deres 2012-bog (som kan lånes på biblioteket) på side 11.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Svar #3
25. januar 2015 af Kingkong78

Mange tak alle sammen

Svar #4
25. januar 2015 af Kingkong78

Hej Maibrit Grøndal

Er det så generationsstaksonomi jeg skal skrive om.


Brugbart svar (0)

Svar #5
25. januar 2015 af MaibritG

Der er jo mange valgmuligheder. Generationstaksonomien er blot et aspekt, men overordnet kan man sige at der er sket et skift fra markedsføring set fra producentens perspektiv til markedsføring med brugerinddragelse (co-creation). Når du så samtidigt skriver i kommunikation/IT vil det også være relevant at kigge på online markedsføring. 

Det afhænger dog helt af hvad du selv ved om markedsføring og hvad du er blevet undervist i.

- - -

Med venlig hilsen
Maibrit


Skriv et svar til: SRP KOMM/IT og Design

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.