Engelsk

Disposition

10. april 2015 af JonasCailean (Slettet) - Niveau: 9. klasse

Hej folkens, nu det min tur til at komme med et spørgsmål

vi er nemlig begyndt med at skrive engelsk mundtlig disposition og jeg har valgt emnet "The internet and how it connects us socially" 

og ville gerne spørge hvad jeg kunne snakke om

jeg har valgt at snakke om skype og instant messaging tjenester (fks snapchat)

men ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal snakke om.

min lærer foreslog trust and the internet og disruptive economy (den sidste ved jeg ikke helt hvordan den passer ind i emnet) men disse ved jeg ikke hvad jeg skal snakke om under

på forhånd mange gange tak

Hilsen

Jonas Nielsen


Brugbart svar (0)

Svar #1
10. april 2015 af BGH1995

Hej Jonas

Du er én blandt mange, som skriver herinde, fordi de ikke ved, hvad de skal skrive om i deres emne.

Jeg sidder dog tilbage med et spørgsmål: Hvorfor vælger man dog et emne, hvor man ikke ved, hvad man vil skrive om...?

Nå.. nu til dit spørgsmål..

Jeg ville skrive noget om, hvor asocial "social media" i virkeligheden er. Det er egentlig et absurd navn, fordi man jo netop ikke er social, når man sidder bag skærmen på de sociale medier. Hvilke konsekvenser har det for vores liv?

I disse dage går debatten blandt på, at børn hellere vil sidde med deres ipad, end at lege med deres venner i skolen. Har det konsekvenser for vores sociale interaktion?

Vh


Skriv et svar til: Disposition

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.