Studievalg og videregående studie

Klagebrev til fordelingsudvalget

23. maj 2015 af AlleAndre (Slettet)
Hej skønne mennesker!
Som i nok kan regne ud, så skal jeg skrive et klagebrev til fordelingsudvalget. Jeg har skrevet et tidligere indlæg hvor jeg beskrevet min situation - jeg er desværre ikke kommet ind på min 1. Prioritet og er nu havnet i mit femte prioritet, som er en privatskole jeg ikke har råd til!

Jeg tænker på at skrive til klagebrev til forselingsudvalget eller mit 1. Prioritet, men aner virkelig ikke hvordan jeg skal skrive det? Kender i nogen som har skrevet sådan et klagebrev før eller har i selv prøvet det? Må det godt være langt? Kan jeg sende to? Er det over mail eller skal man møde op med brevet? Skal det være MEGET velformuleret og skal jeg også skrive mit CPR nr., tlf., osv osv?? I skulle muligvis ikke have et klagebrev jeg kunne bruge som inspiration? Jeg har virkelig brug for hjælp, for jeg kan simpelthen ikke gå på det gym jeg er havnet på! :( har virkelig brug for svar hurtigst muligt!

1000 tak på forhånd!

Svar #1
23. maj 2015 af AlleAndre (Slettet)

Ups! Skal også lige tilføje dette spørgsmål:
Ville det være en dum idé, at ringe til min 1. Prioritets kontor og klage der, samtidig med at jeg skriver et klagebrev?

Brugbart svar (0)

Svar #2
24. maj 2015 af PSXL

Hvad er din baggrund for at klage? At I ikke har råd til at du skal gå på skolen?

Brugbart svar (0)

Svar #3
24. maj 2015 af hihihej (Slettet)

Hvorfor har du skrevet et gymnasium på din liste, som du ikke har råd til?


Svar #4
24. maj 2015 af AlleAndre (Slettet)

I know, det var sindsygt dumt af mig, at sætte privatskolen som en af mine prioriteter! :-( havde virkelig bare ikke regnet med, at jeg skulle havne på min sidste prioritet!
Jo, Problemet er jo at jeg ikke har råd til det, og lige nu prøver jeg på, at få en plads på min 1. Prioritet eller i det mindste et andet gym.
Jeg har lavet et klagebrev og sendt det afsted, og nu overvejer jeg at ringe til min 1. Prioritets gym op på tirsdag og spørge om plads eller plads på ventelisten eller noget.. :/
Jeg har virkelig dummet mig, så jeg prøver virkelig at få problemet løst, men aner virkelig ikke, hvordan man ellers kan løse sådan et problem?

Skriv et svar til: Klagebrev til fordelingsudvalget

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.