Samfundsfag
Terrorangrebet i København
28. maj 2015 af
Tiilde (Slettet)
-
Niveau: A-niveau
Jeg er ved at lave en AT opgave til eksamen til sommer. Jeg skal svare på hvilken indflydelse mediernes diskurs har haft på befolkningens holdning omkring terror efter terrorangrebet i København. Er der nogen som en idé til hvordan jeg får svaret på dette spørgmål bedst muligt ?
Lige nu er jeg selv helt blank, jeg ved ikke hvad medierne har gjort ved befolkningens holdning til terror?
Hjælpp
Lige nu er jeg selv helt blank, jeg ved ikke hvad medierne har gjort ved befolkningens holdning til terror?
Hjælpp
Du kan starte med at kigge på artikler omkring emnet. Du kan evt. lave en diskursanalyse
Svar #2
28. maj 2015 af Tiilde (Slettet)
Jeg har lavet en diskursanalyse af henholdsvis ekstrabladet og Jyllandspostens artikler omkring terrorangrebet, det er mere det diskuterende spørgsmål jeg er i tvivl om.
Jeg skal svare på hvilken indflydelse det har på befolkningen, at medierne har italesat terrorangrebet så forskelligt :-)
Jeg skal svare på hvilken indflydelse det har på befolkningen, at medierne har italesat terrorangrebet så forskelligt :-)
Skriv et svar til: Terrorangrebet i København
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.