Studievalg og videregående studie

Studiekort KU?

05. august 2015 af ejejejej (Slettet)

Hej

Jeg skal til at indsende billede til studiekort på KU, men jeg er i tvivl om, hvad man skal navngive billedefilen med, da KU ikke har oplyst noget vedr. dette. 

Så er der nogle, der måske ligger inde med et svar på dette??

På forhånd tak!

Brugbart svar (0)

Svar #1
05. august 2015 af ssaahh (Slettet)

du skal bare vedhæfte den og tryk godkend

Brugbart svar (0)

Svar #2
05. august 2015 af ssaahh (Slettet)

Der er ikke noget du skal skrive :)

Svar #3
06. august 2015 af ejejejej (Slettet)

Okay, tak for det :)

Ved du måske også, om man kan skifte sit billede hvert semester eller år?

Brugbart svar (0)

Svar #4
07. august 2015 af ssaahh (Slettet)

nej, det skal man ikke :-) 

Brugbart svar (0)

Svar #5
07. august 2015 af ssaahh (Slettet)

men du kan sagtens skifte dit billede. man skal bare oploade et nyt :-)

Brugbart svar (0)

Svar #6
07. august 2015 af nejvelda

Er der nogen der ved, hvordan billedet til studiekortet skal være? Skal det være fx ligesom pasfoto eller kan det sagtens være et man har taget med mobilen?

Svar #7
07. august 2015 af ejejejej (Slettet)

#5 Tager de så automatisk det senest uploadet billede, eller skal man selv gøre opmærksom på det på en eller anden måde? :)

Brugbart svar (0)

Svar #8
08. august 2015 af ssaahh (Slettet)

det skal bare være et klart billede af dig selv. jeg brugte en skolefoto fra 3.g. men mit kort knækkede for nogle uger siden, så har oploadet et billede som er taget med et godt kamera (ikke af en fotograf). Man skal bare ligne sig selv på billedet, og det skal være et klart billede :-) de tager automatisk det seneste uploadet billede. der kan gå op til flere dage/uge før de godkender og sender det med posten - pga. ferie. men det skal nok komme før studiestart eller i løbet af sept.

Svar #9
08. august 2015 af ejejejej (Slettet)

Okay, tak :)

Svar #10
11. august 2015 af ejejejej (Slettet)

Jeg er pludselig kommet i tvivl om, studiekortet bestilles automatisk, når man har uploadet billedet, for jeg kan ikke se en funktion, hvor man skal bestille studiekortet på KUnet manuelt..?

Skriv et svar til: Studiekort KU?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.