Andre fag

AP

11. december 2015 af 656 - Niveau: C-niveau

Jeg var i dag oppe i den såkaldte ap-prøve. Jeg syntes ikke at det gik specielt godt, men det kunne have gået værre. Jeg har lige nogle spørgsmål, som jeg håber, at nogen af jer kan besvare. Hvis der i den mofologiske del står et egenavn som for eksempel København, må man så skrive sb nedenunder i stedet for at skrive  proprium? Det har vi gjort når vi har øvet os, men så hørte jeg at nogle fra den anden klasse havde skrevet proprium, hvorfor jeg er blevet i tvivl.

Der var også en anden uheldig hændelse. I latindelen stod der følgende: Analysér følgende sætninger, og sæt de rigtige endelser på verberne. Hvad vil det sige at jeg skal anlysere sætningerne, er det syntaktisk eller morfologisk? for det stod der ikke noget om. Jeg så først til sidst at man også skulle anlysere sætningerne, jeg havde ikke bidt mig mærke i det før jeg kiggede opgaven igennem. Det endte med at jeg hurtigt fik lavet en syntaktisk analyse, af de sætninger som jeg kunne nå. Det kan også være at der bare menes at man skal anlysere sætningerne for sig selv uden at skrive svarene ned, for der var hverken gjort plads til en morfologisk eller syntaktisk analyse under sætningerne.

Er der nogen der kan svare?


Skriv et svar til: AP

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.