Studievalg og videregående studie

Hjælp til gymnasie ansøgning

16. februar 2016 af brekiadiel (Slettet)

Hej folkens. Jeg har skrevet en ansøgning på optagelse.dk, og jeg skulle lige høre om der er nogen der kan rette/læse min ansøgning igennem. Min ansøgning er inspireret af en anden ansøgning, der blev sat her op på studieportalen. Så kan i skrive om der er noget der skal rettes/forbedres/mangler. Tak på forhånd! Mvh. Breki

Jeg søger herved ind på uddannelsen, da jeg mener at have de kvalifikationer, der skal til for at blive en arbejdsom og dygtig elev. Årsagen til at jeg netop har valgt at søge ind på dette gymnasium, er at jeg ser et potentiale i mig selv og mener at dette gymnasium ville være den perfekte ramme for mig til at forbedre mig. Jeg bor i XX, men er dog en del i Frederiksberg. Da jeg hver 2. uge er hos min tidligere papfar, sammen med mine 2 søstre, da jeg er meget tilknyttet til ham. Adressen i XX er XX st. th.. Jeg bor ved bus,tog og jeg cykler selv, og vil derfor ikke få nogle problemer med transporten, og afstanden vil ikke blive til besvær. I min fritid er jeg sammen med familie og venner. Jeg har et fritidsjob i Fitness dk, som servicemedarbejder. Ellers har jeg et par hobbier som at spille playstation, træne i Fitness dk og lave kortfilm/videoer til min YouTube kanal. Alt dette er jeg super glad for. 

Hvis jeg bliver optaget, har jeg tænkt mig at tage den samfundsvidenskabelige studieretning, da jeg elsker at lære om f.eks. at klippe videoer i Mediafag, og lære om hvordan samfundet virker i samfundsfag osv. Alt det der har med Engelsk, mediefag og samfundsfag at gøre, er noget jeg alt sammen elsker! Det gør jeg netop fordi jeg synes at det er spændende ting at arbejde med, og det er bare det jeg brænder for. Jeg mener også selv at jeg god til at samarbejde i grupper, og til at omgås andre mennesker.

Såfremt i vælger mig som elev, vil jeg med et stort engagement gøre mit allerbedste! 

Jeg håber, at i vil behandle min ansøgning positivt og ser frem til at høre nærmere fra jer.


Brugbart svar (0)

Svar #1
16. februar 2016 af OliverHviid

Jeg kom til at oprette et svar i denne tråd. Det var ikke meningen - undskyld forvirringen.


Skriv et svar til: Hjælp til gymnasie ansøgning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.