Studievalg og videregående studie

Studieliv på AAU, Aalborg

09. august 2016 af kasper1504 (Slettet)

Er der nogen, som går på AAU eller som har gået der. Jeg skal starte på AAU den 1. september og glæder mig rigtig meget.

Hvor mange undervisningstimer har man om ugen og hvordan er studiemiljøet? Og er det let at få nye venner på AAU? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
09. august 2016 af JulieW99

Det er gruppearbejde ret meget, så tænker ikke du får svært ved at lære nye folk at kende. Undervisningstimerne variere fra studie til studie. Kig i studieordningen for dit studie, eller på dit skema. Det bør du vel have fået allerede nu, tænker jeg.

Mine svigerinder har begge to været enormt glade for studiemiljøet på AAU, og deres måde at arbejde på med PBL(mener jeg det hedder)

- - -

Vh Julie


Svar #2
09. august 2016 af kasper1504 (Slettet)

Jeg får først mit skema på mandag :-)


Brugbart svar (0)

Svar #3
09. august 2016 af JulieW99

Så kan du jo se der, hvor mange timer du skal have. Jeg mener dog jeg læste en artikel om, at dansk studiet på AAU er et af dem med aller mindst undervisningstimer.

- - -

Vh Julie


Svar #4
09. august 2016 af kasper1504 (Slettet)

Inde på denne side står der, at det kun er kandidater, der har færrest timer på AAU: http://politiken.dk/indland/uddannelse/ECE3285276/fakta-se-hvilke-uddannelser-der-har-faerrest-timer/


Brugbart svar (0)

Svar #5
09. august 2016 af JulieW99

Så har det sikkert være den artikel jeg har læst. Men se nu bare på mandag hvad det bliver til, og nyd ellers din studietid og studie. Jeg har kun hørt folk være glade for AAU, men de har også sagt, at man skal være game på gruppearbejde.

- - -

Vh Julie


Skriv et svar til: Studieliv på AAU, Aalborg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.