Studievalg og videregående studie

Standbyplads Medicin (vinterstart)

30. juli 2017 af PSXL

Hej! 

Jeg er så heldig at have fået tildelt en standbyplads på Medicin i Aarhus med vinterstart. 
Pt. går jeg på kiropraktorstudiet (Klinisk Biomekanik) og har afsluttet mit 2. år. 

Efter sommerferien får jeg neuroanatomi og afslutter dermed al anatomi og fysiologi og får derfor højst sandsynligt merit for de to store anatomi- og fysiologi-blokke på AU.

Mit spørgsmål er: hvis jeg bliver tilbudt studieplads på AU med start i februar inden d. 24. august i år, bliver jeg så meldt ud af mit studie med det samme, når jeg takker ja til studiepladsen? Eller skal jeg selv gøre det i december/januar? Mit spørgsmål vedrører også ift. eksaminer i januar på mit nuværende studie. 


Brugbart svar (0)

Svar #1
31. juli 2017 af 3gangeA (Slettet)

Jeg ville spørge nogle AU-vejledere, men tillykke med studiepladsen! Er også selv kommet ind på medicin, vinterstart :D 


Brugbart svar (0)

Svar #2
01. august 2017 af guzbak

Dengang jeg startede på medcin, var jeg netop blevet optaget på en kandidat i noget andet. Jeg skulle selv afmelde mig kandidaten inde på KU selvbetjeningen.

- - -

Angiv gerne om mit svar var brugbart, ved at trykke på "brugbart svar".

// Guzbak


Skriv et svar til: Standbyplads Medicin (vinterstart)

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.