Engelsk

Write an essay

14. oktober 2017 af zackhot14 - Niveau: A-niveau

Har fået en lidt mærkelig opgave af slagsen. Skal skrive et essay om hvad jeg ville have gjort hvis jeg havde genopfundet internettet. Altså har ikke rigitg nogle overvejelser og ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive.

Håber nogen kan hjælpe, tak på forhånd.

PS. Opgaven til PDF'en er vedlagt.

Vedhæftet fil: Afl #3 - Web 2.0 kopi.pdf

Svar #1
14. oktober 2017 af zackhot14

Er der slet ikke nogen der kan hjæle ? :(


Brugbart svar (0)

Svar #2
14. oktober 2017 af MatHFlærer

Der står en masse forslag osv i din pdf fil. Det burde være tilstrækeligt til at lave et essay på 1½ side. Prøv at giv det hele en chance. Ellers læg opgaven væk, gå rundt og tænk og gør dig en masse overvejelser. Find opgaven frem igen og prøv at skriv så meget du kan. Du kan altid - senere hen - rette det til. 


Svar #3
14. oktober 2017 af zackhot14

Ja det kan godt være men synes bare at det er svært at finde på noget i forhold til spørgsmålet.

Men tak :)


Brugbart svar (0)

Svar #4
14. oktober 2017 af Rensm (Slettet)

Jeg ville foreslå dig at prøve at skrive så meget du kan i fx 10 minutter. Bare skriv alt der falder dig ind, ligemget hvor dumt det end lyder. Efter de 10 minutter kan du hurtigt læse det igennem, og oftest ser man på dette tidspunkt, at man nok har skrevet en del ting, man alligevel godt kan bruge, hvis man enten omformulerer lidt, eller bygger videre på det.

Der står ret præcist, hvad det er du skal komme ind på, så du kan egentligt bare følge de små punkter, der står skrevet. 


Svar #5
14. oktober 2017 af zackhot14

Okay 

Det skal jeg prøver, tak for rådet. :)


Skriv et svar til: Write an essay

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.