Engelsk

Thesis statement til "Robbie" - Isaac Asimov

17. december 2017 af inneedofhelp123 - Niveau: B-niveau

Hej

Jeg skal skrive et 'paper' om Isaac Asimovs novelle "Robbie". Jeg er helt lost. Opgavebeskrivelsen lyder sådan her: 

Write a paper (700-1000 words) in which you answer the following questions. Answer the questions separately:
1. Explain briefly the concept of A.I and outline some of the attitudes found in the text towards A.I
2. How does Isaac Asimov engange the reader in the text? Give examples from the text
3. Imagine living in Gloria’s world and time.  Discuss whether robot technology is a positive trend?

Jeg skal lave én thesis statement, hvori svarene på alle tre spørgsmål skal være svar på selve thesis statement. Hvordan gør jeg det??? Har I nogle eksempler eller idéer?


Brugbart svar (0)

Svar #1
17. december 2017 af Anders521

I opgavebeskrivelsen bliver du bedt om at besvare de ovenstående spørgsmål og ikke om lave en problemformulering.


Svar #2
17. december 2017 af inneedofhelp123

#1

I opgavebeskrivelsen bliver du bedt om at besvare de ovenstående spørgsmål og ikke om lave en problemformulering.

Det ved jeg, men min lærer har bedt mig om at lave en problemformulering. Han siger (selvom jeg ikke helt er enig), at et paper næsten er det samme som et essay, bare mere overordnet/ikke så dybdegående. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
17. december 2017 af Stygotius

Hvad tror du at et "paper" er for noget......på "dansk" ???


Skriv et svar til: Thesis statement til "Robbie" - Isaac Asimov

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.