Andre fag

Administrationsbachelor - Tværfaglig rapport - Rehabilitetsteam

20. februar 2018 af 97an (Slettet) - Niveau: Universitet/Videregående

Hej. Jeg er igang med en administrationsbachelor. I gruppen skal vi skrive en rapport: Rapporten skal tage udgangspunkt i et tværfagligt perspektiv omkring stat, region og kommune i forhold til beskæftigelsesområdet, hvor Lov om organisering og understøttelse af beskæftigelsesindsatsen m.v. skal inddrages. Rapporten skal tage udgangspunkt i snitflader og samarbejde imellem stat, region og kommune på beskæftigelsesområdet - og hvordan disse snitflader medfører henholdsvis muligheder og begrænsninger. 

Vi har valgt rehabilitetsteam som overemne. Vi er i tvivl om vores problemformulering, som vi selv har lavet: 

Hvad er kommunernes rehabiliteringsteams formål?Hvordan er det tværfaglige samspil mellem stat, regioner og kommuner på rehabiliteringsteam området? Hvordan virker formålet i praksis?

Er den god og rigtig formuleret? 


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. september 2018 af muapak1 (Slettet)

Jeg sidder lidt i samme situatuon nu hvor jeg skal begynde og lave denne opgave. Nu hvor det længe siden du har spurgt regner jeg med du har lavet opgaven. Er det muligt at du kunne sende den hahhahah


Skriv et svar til: Administrationsbachelor - Tværfaglig rapport - Rehabilitetsteam

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.