Andre fag

It

14. juli 2018 af Mie12345678 (Slettet) - Niveau: A-niveau
Hej jeg bruger Windows 10.

Jeg bruger følgende Windows Powershell

Når jeg skriver dennne her Commond: Get- appxPackage *onenote* | remove-appxPackage

Så virker det ikke

Brugbart svar (0)

Svar #1
14. juli 2018 af AngelOneOne

Hej,

Kommandoen ser korrekt ud.. Det ser dog ud som om du har et mellemrum, hvor der ikke skal være et mellemrum:

Get-AppxPackage *OneNote* | Remove-AppxPackage

Hvis ikke det virker, kan det være fordi OneNote er en del af en Officepakke og ikke installeret som en Microsoft "build-in" applikation. Hvis OneNoet er installeret gennem en Officepakke, skal du bruge den vejledning jeg har givet dig i den anden tråd om samme.

Husk også, at hvis OneNote er en del af Microsofts indbyggede programmer, er en fjernelse af det ikke en garanti for, at det ikke kommer igen ved en fremtidig opdatering.

Husk forøvrigt altid også at vedlægge eventuelle fejlmeddelelser du får i denne type spørgsmål. Mange gange kan man regne ud havd problemet kan være ved hjælp af fejlmeddelelsen. I dit tilfælde har man bare ikke nogen ide om hvorfor det fejler. Kun at det fejler, og her kan en fejlmeddelelse være guld værd.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: It

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.