Engelsk

Eksamen - klage

21. juni 2019 af Emilie50 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej

Jeg har netop fået min karakter for skriftlig engelsk, dog er jeg ikke helt tilfreds med karakteren, for jeg synes jeg har gjort det som jeg plejer, dog har jeg fået en karakter under det jeg plejer. Ved ikke om det er fordi min lærer er blid eller om der reelt er noget om snakken.

Er der én der måske har læst opgaveformuleringen som gad læse den igennem og bedømme den og til hvilken karakter den ligger til, for vil gerne lige have en til at bedømme den inden jeg vil klage. Kan det betale sig at klage hvis man har fået 7. Vil det være realitisk at opnå et 10-tal?

Er der måske en der kan markere alle de grammatiske fejl, for så kunne jeg opveje det med de andre aflveringer jeg har fået tilbage igennem året, hvor jeg har fået 10?


Brugbart svar (0)

Svar #1
21. juni 2019 af Anders521

#0 Så censorerne har givet dig en karakter, der ikke stemmer overens med den du plejer at få. Men hvilke kriterier skal hjælperne i SP bruge til at bedømme opgaveformuleringen? Hvad står der i fagets læreplan?


Svar #2
21. juni 2019 af Emilie50 (Slettet)

Det var også bare mest om en evt. kunne markere de grammatiske fejl...

Vedhæftet fil:Eksamen 1.0.docx

Skriv et svar til: Eksamen - klage

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.