Historie

De store opdagelser

03. marts 2020 af HFNU (Slettet) - Niveau: B-niveau

Jeg har fået til opgave at forsøge at analyser billederne. Men lige det her emne er jeg ikke allerbedst til. Jeg ved det er fra et italiansk tegneserie fra 1989 og sikkert er en form for satire men kan ikke forstå sammenhængen med Columbus.

Er der nogle som vil hjælpe mig, hvad forestiller f.eks. det 1. billede. Alt hjælp kan bruges og mange tak for svar 


Svar #1
04. marts 2020 af HFNU (Slettet)

Jeg er kommet lidt omkring det 1. bilede fra oven af de 3 billeder, fra den vedhæftet fil, men har svært ved at forstå hvad billede nr. 2 og 3 handler om. Hvem som helst som kan hjælpe, skriv gerne tak


Brugbart svar (1)

Svar #2
04. marts 2020 af Moderatoren

Hvilken begivenhed er der tale om?


Svar #3
04. marts 2020 af HFNU (Slettet)

Jeg er ikke helt sikker på det , men udefra det jeg kan forstå fra kp. vi har læst er det : 'Om Columbus landgang til Amerika'. 

Jeg kan bare rigtig komme frem til budskabet, når jeg ikke rigtig kan forstå handlingen


Svar #4
04. marts 2020 af HFNU (Slettet)

Håber billederne kan ses

Vedhæftet fil:Billede uden titel.png

Brugbart svar (0)

Svar #5
05. marts 2020 af Moderatoren

Jeg er ikke sikker på, at du må dele billeder pga. ophavsret.


Svar #6
05. marts 2020 af HFNU (Slettet)

Så er det dig som går ind og gør så billedet ikke kan ses? For synes det er mærkeligt at en almindelig billede i historie ikke må deles. De fleste elever deler billeder på ST stadigvæk !

Svar #7
08. marts 2020 af HFNU (Slettet)

Jeg har fået svar på opgaven


Skriv et svar til: De store opdagelser

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.