Geografi

Geografi

28. april 2021 af Asger2005 - Niveau: 9. klasse

Hej min lærer har givet mig 02 i en geografi prøve, men jeg kan ikke helt forstå det, da jeg fik 62 procent i den. Er der nogle, som ved om den karakterskala er korrekt. I følge en karakterskala jeg fandt så burde jeg få 7 , den er godt nok fra 2011. Er der nogle der om det er ændret siden da det virker meget mærkeligt:)


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. maj 2021 af AngelOneOne

Hej,

Det er svært at svare på, da omregningstabellerne tilsyneladende er hemmelige (eller i hvert fald kræver UNI-login for at kunne se dem). Alt jeg har kunne finde umiddelbart, er en sammenligning af karakteromsætningstabellerne for 8 gymnasier, og i følge denne generelle tabel, giver 62% karakteren 2, 4, eller 7, alt efter gymnasiet.

Alle opgaver, facitliste, og omsætningstabel er tilgængelige hos prøvebanken.dk, såfremt du har et UNI-login og rettigheder til siderne.

/Angel

- - -

/Angel


"The Universe is under no obligation to make sense to you" - Niel deGrasse Tyson
Look deep into nature, and then you will understand everything better” - Albert Einstein


Skriv et svar til: Geografi

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.