Andre fag

Side 2 - tjenesteydelse - betydning

Brugbart svar (0)

Svar #21
30. marts 2022 af caprisun19

#20
#19
#18
#17

Hej.

hej einstein, do my hw 

ej skat, det er da simpelthen noget møg, at DU, dig som ikke kan skriftlige formulering orDenLigT, siger sån noget til mig tsk tsk

stop>:) det clearly just én, der har lidt itching i bagenden ugh

Ej skat dont pull a Will Smith on me, nu.  Mig og RingstedLC ville give dig nogle lektioner nu! om du ka lide det eller ej. PUNKTUM


Svar #22
30. marts 2022 af j00nsm00nchild (Slettet)

#21
#20
#19
#18
#17

Hej.

hej einstein, do my hw 

ej skat, det er da simpelthen noget møg, at DU, dig som ikke kan skriftlige formulering orDenLigT, siger sån noget til mig tsk tsk

stop>:) det clearly just én, der har lidt itching i bagenden ugh

Ej skat dont pull a Will Smith on me, nu.  Mig og RingstedLC ville give dig nogle lektioner nu! om du ka lide det eller ej. PUNKTUM

PFFFt KOM AN. jeg tager det som en champ. tager det som chris *rolling eye emoji*


Brugbart svar (0)

Svar #23
30. marts 2022 af caprisun19

#22
#21
#20
#19
#18
#17

Hej.

hej einstein, do my hw 

ej skat, det er da simpelthen noget møg, at DU, dig som ikke kan skriftlige formulering orDenLigT, siger sån noget til mig tsk tsk

stop>:) det clearly just én, der har lidt itching i bagenden ugh

Ej skat dont pull a Will Smith on me, nu.  Mig og RingstedLC ville give dig nogle lektioner nu! om du ka lide det eller ej. PUNKTUM

PFFFt KOM AN. jeg tager det som en champ. tager det som chris *rolling eye emoji*

oh wowowowow. mig og RingstedLC bliver lige nød til at snakke om det først... Vold er aldrig svaret skat. Det er spørgsmålet, OG SVRAET ER JA, KOM AN CHRIS KADARSHION


Forrige 1 2 Næste

Skriv et svar til: tjenesteydelse - betydning

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.