Dansk

Læseprøve 9.2

17. september 2022 af Mathias9klasse - Niveau: 9. klasse

Hej folkens

Jeg skriver på denne hjemmeside, fordi jeg gerne vil modtage facitlisen til gyldendals webprøve,    Læseprøve 9.2.

Før i beskylder mig for at snyde, eller noget i den sammenhæng, vil jeg lige forklare mig selv. Vi lavede faktisk prøven i min klasse, men problemet er så bare, at min lære printede prøven ud i papir. Og da hun så gav vores papir tilbage, gav hun os kun vores karaktere. Hun rettede ikke hvad vi lavede. Og jeg kan ellers godt lide at kigge på mine fejl og så øve mig, så jeg kan blive bedre. Det er derfor jeg beder om facitlisten. Hvis i ikke vil give facitlisten ud på denne hjemmeside, fordi i er bange for, at der vil være andre der vil kunne se den. Kan i jo så bare sende til det til min gmail, som så er:

[email protected]

Det ville betyde meget for mig, mange tak.


Brugbart svar (0)

Svar #1
18. september 2022 af Justitia

XD


Brugbart svar (0)

Svar #2
19. september 2022 af Moderatoren

Du kan spørge din lærer efter facit. Ellers bruger din lærer nok prøven til at vurdere, hvor du/I skal have hjælp, så du/I kan blive bedre.


Brugbart svar (0)

Svar #3
19. september 2022 af Stygotius

Her er lidt at kigge på:

Det hedder "min lærer"  og

Det hedder "vores karakterer"

Det hedder: "Hvis i ikke vil (give) lægge facitlisten ud på denne hjemmeside, fordi i er bange for, at der vil være andre der vil kunne se den(. Kan i ), kan  I jo så bare sende den (til det)  til min gmail"


Skriv et svar til: Læseprøve 9.2

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.