Andre fag

Ap eksamen latin

02. oktober 2023 af Sallyhansen17 - Niveau: C-niveau
Hejsa har været oppe i latin ap idag og det gik ikke godt… kunne ikke huske noget vi havde lært, tærpede ellers det hele igår aftes jeg ved ikke hvad jeg skal gøre hvis jeg dumper føler mig som en fejl, er så mega ked af det…??

Brugbart svar (0)

Svar #1
02. oktober 2023 af Albert19

Det tror jeg ikke du skal tage så tungt, hvis det ikke er blevet lavet om siden jeg tog den i 19, så får du en samlet karakter for AP - grammatik og AP - latin, så selvom du dumper latin, betyder ikke at du dumper hele faget. Derudover så vægter AP kun 0,25, så det har ikke den store betydning for dit videre forløb. 

Og så er det ikke unormalt, at gå kold eller blive nervøs til en eksamen, det sker for de fleste i større eller mindre grad. Du kan evt. snakke med en studievejleder på dit gymnasium om det, de vil helt sikkert meget gerne hjælpe dig med at få nogle teknikker til at tackle en eksmaen i fremtiden. Du er helt sikkert ikke den første, de har talt med, der har stået i samme situation. 

Så tag den med ro og nyd, at du nu er færdig med AP


Skriv et svar til: Ap eksamen latin

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.