Resultater: 19081 til 19100 af 436241
-
gå en eksamen om??
Forumindlæghejsahvordan foregår dette. (jeg går på Hf, hvis det betyder noget). jeg har fået af vide at man kun kan gå om, hvis man dumper!!. når man så går om, er det så det samme opgivede pensum?? -
binomialfordelingen..
Forumindlæghey people!!Jeg er simpelthen bare sååå dum til Binomialfordeling..det ka godt være det er nemt.. men jeg ka det bare ik..f.eks.. jeg sidder her og læser en opgave som siger: En symmetrisk mønt kastes 15 gange. Hvad er sandsynligheden for at få plat 9 gange?svar: n(antallet af gentagleser):15 ... -
"Gray matters" & "The Philosophical foundations of Heroism"
ForumindlægTil eksamen kan vi risikere at trække én af de to nævnte tekster: "Gray matters" & "The Philosophical foundations of Heroism" og efter mit synspunkt er de fuldstændigt uegnede til at eksameniere i, men det ændrer ikke på det faktum at vi skal. Førstnævnte er en populær-vidensk... -
Kræfter
ForumindlægHvis man trækker en klods afsted hen over et bord med en kræftmåler hvilken kræft måler man så? Er det gnidsningskræften eller trækkræften? og hvad er sammenhængen mellem de to kræfter? Tak så mycket! -
The Brothers dream
ForumindlægNogen der har notater til det absolut forfærdelige og banale digt "Brother's dream"? Må dælme have lidt supplementer til mine egne for at kunne snakke meget mere end et par minutter om dette søgte digt. - Ferien lurer lige om hjørnet og så skal den hue bare knaldes, klippes og fest... -
Essay grammatik
ForumindlægHej alle. Er der nogle, der vil kigge på mit engelsk Essay ifht. grammatik? :) -
Råd og tips
ForumindlægHej.Jeg sidder her og forbereder på min sidste eksamen til jeg endelig får huen og det er spansk.Når man sidder og skriver 1 A4-sider med diverse temaer osv., så føler man sig sikret.Men hvordan vil det foregå til eksamen? Jeg mener, stiller de helt umulige spørgsmål, som man må hakke sig igennem... -
hjælp så er i søde.. :)
Forumindlægokay ved ikke om i kan hjælpe mig med en her men håber i kan :) hansen rejser på ferie til italien han har sparet 1000 kr. sammen hvor mange euro kan han få for disse penge kursen på euro er 755 gerne udregning -
Dansk !!
ForumindlægHey.... ! Hvad er forskellen på et episk digt og et lyrisk digt ??Og kan et digt godt være et episk/lyrisk digt...? -
maple opgave :) hjælp tak
ForumindlægHejsa! Har følgende opg Hej. Nogen der kan hjælpe med den her Maple opgave? Humørikonet smile 2) Givet følgende datasæt, hvor y antages at være en funktion af x __________________________ x 2 3 6 10 14 __________________________ y 2,5 2,9 3,7 4,5 5,1 ___... -
Regler ang. studenterhuen!
ForumindlægHalløjsa - jeg er ny her...Jeg har lige et spørgsmål - eftersom jeg bliver færdig her på mandag (d. 14/06-04) med gymnasiet og derfor får huen på der.Har jeg liget spørgsmål: hvad er festreglerne angående den hue?Har hørt noget om at man skal sætte en streg pr. øl man drikker i inderkanten af hue... -
Snit for medicin?
ForumindlægSidste år var gennemsnitet for at komme ind på medicin 9,6. Er der nogen der ved noget om, svenskernes krav er blevet skærpet, eller om de kommer ind på samme vilkår. Det kunne nemlig være nice, hvis gennemsnittet faldt! -
et spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man følgende på spansk?Kort sagt handler historien om.....Andre nyttige ord til eksamen ville være rart, hvis i lige kunne nogle specielle ord :D -
Idiotformel!!
ForumindlægHeeeeeeeeJ...Nogen der kan hjælpe lidt? Jeg kan for det første ikk huske hvordan idiot-formlen lyder, og jeg kan sQ heller ikk huske hvad det r man bruger den til :| Nogen der kan hjælpe? -
Monotoniforhold
ForumindlægHej! Jeg har virkelig problemer med hvordan man løser denne opgave. Normalt har jeg ikke problemer med at bestemme monotoniforhold, men dette er en ny situation for mig. opgaven lyder: Om en differentiabel funktion f oplyses, at f'(x)=(x+3)(x+1)2(x-1). Bestem monotoniforholdene for ... -
Hvad er jeres endelig gennemsnit?
ForumindlægJeg er bare lidt nysgerrig for at høre hvordan folks endelige gennemsnit kommer til at se ud. Det er jo nu man sådan ca. kan regne det ud :)Personligt kommer mit til at ligge omkring de 7.5 og det er jo ikke alverdens.Men vil gerne høre jer andres :) -
Old - Underverdenen
ForumindlægHvad hedder de tre herskere i underverdenen og hvem er de helt præcist? Minos, ? og ? -
Debat på dr1 (eu)
ForumindlægHvad er det kun Tyrkiet de skal debatere om? Der er da mange andre (mere) spændende ting at diskutere.. Eller er det kun mig der har det sådan? ;-) (jeg er sikkert bare utålmodig) -
Propaganda?
ForumindlægHej :D Jeg har et problem med ordet "Propaganda" Kan man bruge det sådan her?: "og har i alle årene myrdet og lavet propaganda for at få opmærksomhed" Dette er omkring Isis Tak :D -
Hjælp! Nogen der kan se på min DHO problemformulering.
Forumindlæg
