Resultater: 19101 til 19120 af 436241
-
Irak krigen, problemformulering.
Forumindlæg -
Et par spørgsmål om Berlinmuren..
Forumindlæghej..jeg skal snart op i mundtlig tysk årsprøve..vi har haft noget om berlinmuren men der er stadig noget jeg ikke forstår ved det..lidt hjælp kunne blive godt..1.hvorfor har man endelig bygget berlinmuren?2.hvorlang tid har den været der?3.hvorfor blev den revet ned igen? -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Hurtigt partiel integrations spg
ForumindlægHej, er det her rigtigt formuleret: "den ene gange den anden integreret, minus integralet af den ene differentieret gange den anden integreret" Er det sådan ? -
Prøveeksamen
ForumindlægGodaften ;o) Jeg sidder her og skal op til "prøveeksamen", der er en smagsprøve på, hvordan det vil foregå til dansk eksamen. I den anledning skal jeg finde 3 tekster, der omhandler demokrati og ytringsfrihed, eftersom mit tema er avisens genre. Jeg har dog svært ved at finde nog... -
HJÆÆÆLP - Moms
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der ved at sænke momsen ? -
Fransk eksamen - hvordan?
ForumindlægHejsa...Nu har jeg endelig afsluttet min fysikeksamen, men skal desværre i gang igen med en franskeksamen... Der er bare det at jeg ikke helt ved hvordan eksaminationen foregår... Jeg mener efter man har oversat og refereret på dansk, og man skal igang med den kendte tekst, hvad så? Vi har opgive... -
Studenter eksamen
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o) -
Juan Jose Millas
ForumindlægHej.Jeg ville spørge, om der er nogle der har noter til nogle af historierne i "Cuentos" af hr. Millas?På forhånd mange tak -
Rette engelsk essay (ENG A)
ForumindlægGuys, I desperately need your help! - jeg er faldet utrolig meget i skriftlig engelsk, og jeg har lidt svært ved at forstå om det er på baggrund af en personlig bedømmelse, eller og jeg virkelig bare er blevet dårligere til engelsk. Derfor spørg jeg jer *mens jeg bedende står på knæ* om der ... -
Gave!
ForumindlægMin søster bliver student på sprolig gym. tirsdag i næste uge, hvad kan man give sin søster?Det er lidt kedeligt med bare noget blomster pjat og sådan noget, men, men.. har i ikke nogle fantastiske forslag som ikke koster en milliard. -
Tryk / idealgasligning
ForumindlægHej. Opgaven er vedhæftet. Jeg tænker at benytte idealgasligningen. Se min fremgangsmåde i min kommentar til min tråd. Hvem vil hjælpe! Synes at det tryk jeg når frem til er MEGET stort. Tak -
Komma
ForumindlægHvor skal 2. komma placeres? 1. Kræver du, at vi selv skal tælle linjer hver gang, vi citerer, eller er det ikke påkrævet denne gang? 2. Kræver du, at vi selv skal tælle linjer, hver gang vi citerer, eller er det ikke påkrævet denne gang? Og hvad er den grammatiske forklaring? -
Matematik
ForumindlægHej :) Kan nogen hjælpe mig med hvordan, jeg kan løse 2 og 3 i denne opgave? Jeg forstår det simpelthen ikke . -
noter til lamb to the slaughter og desperatos
Forumindlæghejer der nogle der har nogle noter/stile om disse to engelske tekster "Lamb to the slaugter" og "Desperatos"??? -
element??
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer en "lille" 9. klasse, hvad der sker rent teknisk, når man laver sit eget element, ved at bruge fx en Zn stang som - elektrode og Fe som + elektrode og putter dem ned i noget svovlsyre??? -
Wie Sommer und Winter
ForumindlægEr der nogen der kender denne tyske bog og evt har nogle notater til den? Det vill være en utrolig hjælp...! -
Parabler -Usikker
ForumindlægSpørgsmålet lyder: Bestem koordinatsættet for parablens toppunkt Funktionen lyder 4x^2-8x+2 Har fundet frem til at: Diskriminanten = (-8)^2-4*4*2=32 Toppunkt x= (-8)/(2*4)=-1 Toppunkt y= 32/4*4 Men er ikke sikker på at mine beregninger er rigtige Har også vedhæftet min parable, men synes a... -
Rangsystem?
ForumindlægJeg ville gerne vide hvornår ens rang den bliver højere.. Jeg har regnet mine point til 581, men jeg er stadig dimmited eller sådan noget, fatter ikke helt hvad det er, men 581 er det point antal i forsker.. -
Saga-analysemodel?
ForumindlægHejsa.Jeg sidder og forbereder dansk, og det eneste jeg mangler for at være klar er en analysemodel til saga'er.Har kigget alle mine papirer igennem, og søgt overalt på nettet uden held.Nogen som kan hjælpe mig? -På forhånd tak.
