Søgning på: danskere i verden. Resultater: 12981 til 13000 af 47039
-
Figurer i SRP?
ForumindlægHej. Jeg skriver i fagene matematik og fysik i min SRP. Jeg har erfaret, at mange af de generelle regler ang. SRP ikke gælder for disse naturvidenskabelige fag. Jeg er derfor kommet i tvivl om, hvor vidt vigtige figurer og diagrammer, tæller med som "tekst". De skal , i modsætning til d... -
mangler emne til SRO.
ForumindlægJeg skal i gang med SRO-opgaven i fagene Sam. - mat. jeg har ikke rigtigt finde på det enme, så håber at i måske har nogle idéer!? -
Kunsten at græde i kor - det senmoderne samfund.
ForumindlægJeg sidder med en opgave , hvor jeg skal diskutere hvorfor Erling Jepsen har valgt at udgive romanen; Kunsten at græde i kor, i vores senmoderne samfund? Nogle der kan hjælpe ? -
1 sætning -
ForumindlægJeg vil gerne sige på tysk: Kommentaren tidligere om det faktum, at Michael og Hanna aldrig mødes tilfældigt, .. Er dette korrekt: Der Kommentar früher über die Tatsache, dass Michael und Hanna sich nie zufällig treffen, ... -
sidder og...
ForumindlægHvis man skal oversætte "Da de sidder og snakker..." vil man så oversætte det, ligesom på engelsk ,til cuando hablan eller skal "sidder og" oversættes med? -
Rente
ForumindlægHJÆLP!!! Hvad kan forklare at renterne på obligationer følges så fint ad? Har brug for et hurtigt svar!!?? Mvh. -
Hjælp til problemformulering til SSO
ForumindlægSkriver SSO med focus på jøder og jødedom - Samfundsmæssige og politiske aspekter Opgaven skrives i Religion og Samfundsfag -
Word 2003 problem!
ForumindlægWord 2003 plejede som regel at rette mine grammatiske fejl undervejs som jeg skrev, men nu finder den intet til trods for at jeg med vilje skriver forkert?? Hvad går der galt? -
Bambi
ForumindlægHvad hedder Bambi egentlig på tysk - nogen der ved det? :) Hilsen B -
Hjælp
Forumindlæghej nogen der vil hjælpe mig frem til det her: jeg har AT opgave og skal vælge mellem to fag, den ene er humanistiskfag og det andet er naturvidenskablig fag. jeg vil vælge og skrive om Teknologi Fremtidens it-udfordringer men ved ikke hvilken 2 fag jeg kan indrage, så det passer sammen, nogen... -
Engelsk outline om Skotland.
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en engelsk outline om Skotland. Er der nogle der har lavet en om Skotland, eller kender nogle emner jeg kan skrive om? Og evt. skrive hvordan det skal skrives, så det ikke bliver for roddet. -
Spansk opgave
ForumindlægNogle som har tid til at rette en spansk opgave på omkring 500 ord. Skal bare have den tilbage før om en uges tid, så der er lang tid. - Tak på forhånd -
brandenburger tor
Forumindlægjeg skal til berlin på studietur, og skal lave en afl. og fremlægelse om brandenburger tor... har søgt i opg. men der er ikke nogen. er der nogen der har noget om det?? -
Hjælp til en lille en
ForumindlægHej. Hvor siger man: "Lavet af" (når man laver en stil og skriver det til sidst?) -
Oversættelse af nogle sætninger
Forumindlæg1) I kommer for sent Llegáis tarde. 2) Nej, for i dag begynder vi klokken halv ti No, hoy empezamos a las nueve y media. 3) I ser søvnige ud. Tenéis cara de sueño. 4) Vil du ha’ kaffe? ¿Quieres café? 5) Nej? Jamen, hvad vil du så ha? ¿No?, ¿pues, qué quieres? 6) Jeg vil gerne ha’ et stykke ris... -
Hmmmmm.
ForumindlægI historie har vi en stor opgave for ( noget med FN-pagten) og i denne optrådte sætningen: "Saalænge sikkerhedsrasse5t med hensyn til en tvist eller situation udøver de funktioner..." Hvad betyder et Tvist? -
Hvilket ord er korrekt at bruge?
Forumindlæg*For... them the greatest (biggest) problem is malnutrition because of the lack of food. *To... them the greatest (biggest) problem is malnutrition because of the lack of food To eller For? OL -
Hjælp med at rette spansk stil på 239 ord
ForumindlægHej, er der nogle der ville rette min spansk stil som er på 239ord ? jeg har selv rettet den, men det ville være dejligt hvis der er nogle som gerne ville kigge på den. det ville være en kæmpe hjælp :)) -
markedsøko
ForumindlægHar vi en markedsøkonomi i DK? -
Tove Ditlevsen - " Når du forlader mig, min bedste tid"
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til hvordan man analyserer digtene, og hvordan man skriver det i en sammenhængende tekst? Mvh Cecilie
