Søgning på: danskere i verden. Resultater: 13841 til 13860 af 47039
-
læsevaner
Forumindlæghej allesammen er der nogen der ved " hvorfor men læser? og hvilken slags læsning er der? -
Essay
ForumindlægJeg har et essay på 2 sider for til i næste uge.. emnet er: "Hvad er det som gør Danmark så dejligt?" Og jeg har bare fuldstændig tabt, har søgt og søgt, men finder kun det samme ubrugelige.. Er der ikke nogle der bare har et eksempel eller noget? - Den hjælpeløse.. -
Passion of the christ
ForumindlægHej folkens! Er der nogen som har set passion of the christ? Kunne I så fortælle mig hvilken budskab filmen præcis har til kristendom? Derudover er filmen lavet af Mel Gibson, som også har lavet : Braveheart, we were heroes, Apocalypto og Passion of the christ. Hvad har disse film tilfælles? (sa... -
Günther Waldraff og Tysk litteratur
Forumindlæg- Sidder med et stk. selvvalgt værk - Günther Wallraff's på bunden, men kan ikke rigtig komme igang med den tilhørende litterære artikel. Er der nogen der har læst værkert, og har ideer til vinkler, eller observationer, der kan hjælpe mig til at komme igang? Eller eventuelt nogle der ved nog... -
Nogle der ved hvad klimatopmødet er?
ForumindlægHej .. er der nogle der ved hvad klimatopmødet er og hvad det går ud på? Håber på hjælp! -
Menneskerettigheder i DK
ForumindlægHej Jeg skal skrive et essay om menneskerettigheder i Danmark på engelsk til i morgen. Jeg ved bare ikke helt hvor jeg skal starte og hvad jeg helt præcist skal komme ind på. Min lærer har ikke speciferet noget. Skal jeg så komme med eksempler på menneskerettigheder i Danmark - hvis ja, hvilke s... -
Den kolde krig - Hjæææælp
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig hvem der giver skylden for den kolde krig til USSR og hvilke dele giver skylden til USA? tak :) -
Er HIV en pandemi eller epidemi???
ForumindlægEr der nogen der ved om HIV er en pandemi eller epidemi??og hvorfor?? -
Lysin
ForumindlægHej Kemi-nerds <3 Er lysin polært eller ioniseret? og hvilken sidekæde har den? -
Essay om arv og miljø
ForumindlægHej jeg skal skrive en essay om social arv og miljø, i forbindelse med " Den grimme ælling" og Ørneflugten. men kan ikke rigtig komme i gang. Nogle der kan hjælpe? -
Militær retorik
ForumindlægNogle der ved hvad militær retorik er? Skal redegøre for det i en opgave... -
He usually not get up.. eller??
ForumindlægHej! Jeg kom pludselig i tvivl om dette: Jeg har sætningen:'' He usually gets up at 7 in the morning''. Den skal jeg så gøre negativ, hedder det så: ''He usually not gets up at 7 in the morning'' ? eller: ''He is usually not getting up at 7 in ... -
Hvilken funktion har en skabelsesmyte?
ForumindlægHej;d Jeg skal svare på følgende spørgsmål: Hvilken funktion har en skabelsesmyten, i forhold til biologi , religion , naturvidenskab osv. Hvad vil svaret være? Kh Lea -
Trusler mod Danmark - International politik
ForumindlægEr det grove bagud i skolen, 3.g er hård :/ - sidder lige nu med en samf aflevering der handler om international politik - mere specifikt hvilke trusler der truer Europa/EU Trusler som: - i form af diffuse terror-netværk - uforudsigelige udbrug af sygdomme - hurtigt eskalerende infrastrukturelle... -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal aflever min stil, men jeg vil have først rettet den. Stilen er nedenunder. Tak på forhånd. Barack Hussein Obama born August 4 1961 is the 44th and current president of the United States. Barack Obama is the first black president. Barack Obamas slogan is forwa... -
%
ForumindlægForetag følgende prisændringer, idet den nye pris skal angives: A) 350 kr. sænkes med 8% Mit bud: S= 350 * (1+0,08) = 378 , er det rigtigt? -
Demokrati og menneskerettigheder
ForumindlægHvorfor er det vigtigt at netop Danmark deltager i kampen om oprettelse af demokrati og menneskerettigheder i bl.a. Afghanistan? -
sommeraften ved skagen strand
Forumindlægheij. jeg er en pige der skal lave perpektivering til billedet sommeraften ved skagen strand, til i morgen med ved ikke hvad jeg kan perspektivere det billede til. er der nogen der kan hjælpe ?? -
som englene flyver
Forumindlægnaja marie aidts novelle, som englene flyver. Hvad er slangen, Plexus, symbol på? -
Valutapolitik.
ForumindlægJeg har valgt at tage mig en skrivedag fra gymnasiet i morgen, for at færdiggøre min studieretningsopgave, og jeg er desværre kommet i tvivl om et underspørgsmål. Hvis man hæver valutarenten med 2% hvad sker der så? Og hvis man sænker den med 2%? Hvad vil der ske med økonomien?
