Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15421 til 15440 af 47039
-
hjælp i årstallet 1939-1945
Forumindlæghejsa...frihedskæmperne havde jo forskellige gruppe navne.Jeg har hørt noget om Bofa og Tefa.hvis det er forkert/kender i andre vil jeg meget gerne høre fra di/jer ^_^ -
The good things india
ForumindlægEr der nogle gode ting ved indias culture og er der nogle dårlige ting ved indias culture. Skal snart op i Engelskeksamen mundtligt. Vil gerne bede om noget hjælp. -
Kærlighedsnovelle- hjælp.
ForumindlægNogen, der kender en god kærlighedsnovelle? :) Tak på forhånd -
Jeg skal vælge et kunst eventyr af HC Andersen til eksamen analyse
ForumindlægEr der nogen som kender en godt kunst eventyr af HC.Andersen? Jeg har tænkt på nattergalen mrn den foregår i kina. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive under tidsperioden. Skal vælge senest i morgen. Tak hilsen Jens -
har brug for lidt hjælp
ForumindlægHvad vil det sige når en virksomhed vil relancere sig?? -
Hjælp! Humor tekster?
ForumindlægHej, jeg har trukket fordybelses området humor og kan ikke finde tekster, som jeg gerne vil arbejde med. Indtil videre har jeg lånt og læst noget af tre novelle samlinger og søgt i google som gal, men der har indtil videre ikke været noget. Det ville hjælpe rigtigt meget, hvis i ville komme ... -
Tysk rettelse
ForumindlægDer er noget der lyder forkert her men præcis hvordan det skal rettes ved jeg ikkesætningen lyder"herab die Diele, es ist ?einem? Raubüberfall wenn ihr der Alarm [ausgelöst], werden wir dieses Mädchen töten.[ ] = sikkerfejl? ? = måske fejl -
Billedanalyse 1 side -ønskes rettet
ForumindlægHej allesammen!Er der en der har lyst til at kigge på min engelsk aflevering. Det er en billedanalyse af et billed som hedder Environment. På forhånd tak for hjælpen og god jul!Mvh. SofieEnvironmentAn old man with a stick sits alone on a bench in a very big city. All around him there are high-ris... -
Analyse af Jomfruen
ForumindlægHej jeg har trukket Ungdomsliv og livsstil til min mundlige afslutnings eksame Jeg skal lave en synopsis af en novelle som hedder Jomfruen, men ved ikke hvor jeg skal starte og hvor jeg skal slutter håber der nogle der vil kommer med nogle gode trick :-) -
AT - atombomben
ForumindlægHej. Som de fleste ved, er AT emnet REJSER - opdagelse, forandring, ny viden. Jeg har tænkt på at skrive om atombomben i historie og fysik. For at få "rejse" ind over det, vil jeg også tage noget med Niels bohrs flugt.. Tror i at det er godt iforhold til emnet Rejser? Har i andre forsla... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt... -
Spansk
ForumindlægHej :) Er den én der kan kigge en meget kort spansk tekst(ca. 250 ord) igennem? Har selv kigget den igennem virkelig mange gange, men kan simpelthen ikke finde flere grammatiske fejl. Jeg sender den til jeres indbakke. Tusind tak på forhånd -
Teknologihistorie , våben 1864
ForumindlægHvilke våben havde henholdsvis Danmark og "Tyskerne" i krigen ved Dybbøl mølle og hvilken fordel gav det ? -
Kender i en bog som er godt for ordforrådet...
ForumindlægHej :) Kender i en bog som at der er godt for ordforrådet. En bog som at der udvider ordforrådet og får en til at virkelig skulle læse mellem og bag linjerne. Tak på forhånd -
SSO!! Invandring i USA. PLIIIZ HELP
ForumindlægHej... Jeg skal skrive en SSO. Jeg har valgt et emne, som skal skrive om Invandre i USA. Men har ikke valgt hva titlen skal være ! Jeg har pr. nogen ide'r som vil gå ind på..., Men vil I ikke hjælp mig lidt, hv jeg skal skrive om Invadring i USA ? TAAK ^^ -
Engelsk ang. en sætning
ForumindlægJeg er i tvivl om hvordan man siger den her sætnign- "monsteret dukkede up foran hende, så nær ved bredden at hun.."Jeg ved ikke hvordan man siger 'så nær ved bredden'.as close the shore - er mit bedste bud. -
Oversat rigtigt..?
ForumindlægHej Kig i pdf. både tekst og oversættelsen er der.. Jeg har brugt ordbøg og lidt google oversæt til nogle sætninger som jeg simplehen ikke forstod.... -
nogen der kan hjælpe mig med at forstå denne opgave ?.. er helt lost!"
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med at forstå denne opgave ?.. er helt lost!" -
Wall Street
Forumindlæghej, jeg skal meget snart begynde at skrive min historie opg.jeg har valgt emnet "krakket på wall street i 1929" hvor jeg tar udgangspunkt i USA. jeg ville derfor hører om der var noget der sad med en opg omkring krakket på wall street, som evt ville sende mig deres, så jeg kunne få lid... -
Noget hjælp til en sætning?
ForumindlægYO wad up deutsch people. Tænkte bare lige hvordan man korrekt skal oversætte denne sætning til tysk: Han er begyndt at jogge i sin fritid og familiens mad er blevet sundere og med grøntsager, som giver Robert ekstra energi. Mit bud er: Er ist zu joggen begonnen und das Essen der Famili...
