Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15541 til 15560 af 47039
  • Eksamen! vigtig

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der nogen der ved om man må have downloadede opgaver/noter fra fx. studieportalen med til skriftlig eksamen, og bruge dem - selvom det ikke er eget navn der står derpå?
  • Enkelt sætning

    Forumindlæg
    Hej med jer.Jeg skal skrive: "Han kunne ikke vide, hvem der havde åbnet døren."Men det der "hvem der" er jeg i tvivl om.Mit umiddelbare bud, men er som sagt usikket på ovenstående:Er konnte nicht wissen, wer der die Tür geöffnet hatte.
  • Flamenco

    Forumindlæg
    Et meget lille oplæg om Flamenco
  • Tysk sætning ; hjælp!

    Forumindlæg
    Hvordan oversætter man den sætning med rigtigt ordstilling?"Det kan bare være noget man har hørt fra en anden, eller opblevet én gang og så generalisere."
  • Et par sætningr

    Forumindlæg
    Hun elsker bruge tiden i butiken, fordi den er meget afslappende at opholde sig i.Sie mag ihre zeit im Ladden verbringen, weil es sie entspannt.Han bruger meget tid på at bade, læse og tilbringe tid i havenEr verwendet seine viele Zeit, mit baden, lesen und zeit in Garten verbringen.Da han var ba...
  • ordbog

    Forumindlæg
    HeyJeg ved der er nogle fra mit engelskhold, som har en anden ordbog en den almindelige røde fra Gyldendal. Den skulle være grøn, men jeg kan ikke huske hvilket forlag. Er der nogle jer der kender den, og kan sige mig om den er væsentlig bedre end Gyldendals? så ville jeg nemlig prøve at høre run...
  • Eksamen i kemi

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i kemi: Er der nogen der har gode notater?
  • arto

    Forumindlæg
    hej jeg vil se alle online mennsker på arto, men da kommer kun til 11 online mennsker hvordan kan man se alle onlinde
  • optagelsesprøve

    Forumindlæg
    Hej alle sammen!!! Jeg vil hører om der er nogen der har været til optagelsesprøve på hhx, og om jeres meninger og holdninger til dette...er den svære eller hvad forventer de at man skal kunne? tak på forhånd
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Nogen, der kort kan fortælle hvordan en årprøve i fransk fortsættersprog foregår, hvis det er efter 1.g?Trækker man en tekst, man skal tale om?
  • NED med reformen

    Forumindlæg
    Det kan fandme ikke passe at man skal kunne gør alt fejlfrit.. Ned med reformen!! NU!!! hvor er jeg fuciking sur!!!!
  • Hexameter 6-fodet - uu

    Forumindlæg
    Jeg forstår ikke systemet i versemålet. Kan én af jer ikke være flink at give et skole eksempel på dette 6-fodet versmål, dvs. hvor man skal lægge trykket med - uu ..fx: Musa! fortæl mig om Manden, den vidtbefarne, som flakked
  • Hjælp til en oversættelse

    Forumindlæg
    Eksperimentet gik ud på at se hvor meget mennesker kunne holde til og om det vil påvirke dem psykisk.
  • Analyse af tekst

    Forumindlæg
    nogle der har nogle gode råd til hvad der er vigtigt at komme ind på i analysen af teksten??
  • En der kan oversætte det her til tysk det vil betyde en hel del for mig :)

    Forumindlæg
    Når vejret er godt i ferien kan jeg godt lidt at være sammen med min venner, og spille basketball eller lave et eller andet form for sport, vi plejer at tage ned i biografen og se en film fordi det synes vi er meget hyggeligt. når vejret er dårligt Jeg kan godt lide at sidde derhjemme jeg pleje...
  • Oversigt til de forskellige perioder

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle der har en oversigt over perioderne: Romantikken, Kristendom og reformation og Det Gamle Norden (folkeviser). Jeg er interesseret i en oversigt over hvilke ting, man skal lægge mærke til, når man analyserer tekster inden for disse emner/perioder.
  • Svar på skriftlig eksamener?

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde der ved hvornår man får svar på sine skriftlige eksamener? Det plejer jo at følge hinanden stort set landet over
  • !Socorro! :)

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Jeg vil høre om der er en som har mulighed for at læse min spansk stil igennem, den fylder ca 200 ord, jeg har selvfølgelig læst den igennem og rettet, men det vil være rart at få den læst igennem. Forsat god aften.
  • Bølger )':

    Forumindlæg
    hej ,, nogen der vil hjælpe mig med at finde noget om : bølger ? jeg mangler et par facts ,, plz )':
  • periode

    Forumindlæg
    HEj..har lige et ille spørgsmål: Hvis forfatteren har skrevet en novelle i 1939, men omhandler folket fra omkring 1800-tallet.. skal man så tage det som romantikken? drejer sig om "Barabara"