Søgning på: danskere i verden. Resultater: 15901 til 15920 af 47039
-
FSA! Ich BRAUCHE HILF
ForumindlægHej.. HVORDAN vil man på tysk sige: Når hun har tid til mig og spørger om mig Når man vil hinanden det bedste når man hænger ud sammen. Det er selvfølgelig okay hvis vi er ueninge mit bud: Wenn sie zeit zu mich habe und wenn sie fragt ob mich Wenn man wünschen einander das beste ? Es ist fein ... -
anatomy udtalelse
ForumindlægHey (: hvordan udtaler man "anatomy" korrekt på engelsk? -
Nyeste tid
ForumindlægEn der vil være flink og læse mit oplæg igennem om nyeste tid og evt. komme med konstruktiv kritik? :) -
Haster , help please
ForumindlægHej. Jeg skal op i historie i morgen.Jeg trak mit emne, der handler om Danmark i vikingtiden. Jeg skal lave perspektiveringer til nutiden, dvs. har mit emne haft betydning for nutiden, kan vi lære af det og har vi måske et særligt syn på den del af fortiden? Jeg ved det ikke hvad skal jeg sige:( -
welche?
ForumindlægEs muss aber eine richtige Frau sein, welche schwierig zu finden sind. Er denne sætning korrekt? -
servicevirksomhed
Forumindlæghej.. jeg er ny til erhvervsøkonomi.. og ja har ret svært ved at finde en servicevirksomhed som jeg kan skrive om.. jeg skal skrive om den.. *historie *størrelse *virksomhedsform *ledelse -
Er flexicurity-modellen god i Danmark?
ForumindlægVirker/fungerer den godt i Danmark? -
beregning af priselasticiteten
ForumindlægHey! Sidder og skriver samf opgave og skal beregne priselasticiteten, men kan ikke få det til at fungere. Jeg skal beregne priselasticiteten for hvert af årene fra 2001-2005 ud fra nogle tal, der viser (eneste info man får) gennemsnitsprisen på en pakke prince i løbende priser (dvs. årets priser)... -
Jeppe på bjerget
ForumindlægSpørgsmål skal besvares med udgangspunkt i akt 5, scene 6: Hvis baronen er Holbergs stemme og talerør, hvad mener han så om: a) Det at søge efter at opleve lyst? b) Det at leve ubalanceret? c) Forholdet mellem de sociale klasser på dette tidspunkt? Nogle som kan hjælpe her. Det er bogen &quo... -
oversættelse af sætning
ForumindlægEr der noget der kan hjælpe mig med at oversætte følgende tyske sætning: "Zum Geburtstag viel Glück und alles Gute" Det skal helst oversættes så direkte som muligt. Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak. -
- 2 sætninger så er du fri.
ForumindlægEn der kan rette for sprolige fejl! The reason is that the conditions have not been good in the recent time and their security for population is lacking. Tak -
Biologi og engelsk - AT
ForumindlægJeg er i gang med at lave min AT-synopsis om donor/reservebørn. Jeg analyserer filmen "My Sister's Keeper". Jeg kommer ind på de forskellige måder på at få et barn på. Jeg vil også komme ind på etik og moral (Etisk Råd) og på lovgivningen på dette område. Jeg er i tviv... -
Hjælp haster!
ForumindlægSom man skal i 2.g, skal jeg til at skrive en da/hi-opgave. Jeg har valgt faget historie, og min lærer har givet os emnet 2. Verdenskrig... Men så kommer mit spørgsmål, hvilket emne vil I råde/hjælpe mig?? Er virkelig i tvivl, og har sådan set kun en uge til at vælge.. Men emnet skal helst være s... -
Engelsk og Samtidshistorie
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at tage min endelige beslutning om hvad jeg vil skrive om, og jeg har valgt at skrive i Engelsk og Samtidshistorie. Af emner har jeg overvejet at skrive om George Orwells bog 1984, hvor jeg har fokus på overvågningssamfundet, det kan jeg af mine lærere dog ikke få lo... -
Christina Aguilera - Beautiful
ForumindlægHej., jeg skal bruge en oversættelse af Christina Aguileras sang Beautiful. Er der nogle, der ved hvor jeg kan få fat i den eller kan nogle evt. sende den. -
Søde, rare, tålmodige, engelske genier - ret min stil! :b
ForumindlægJeg har en aflevering, essay for og ønsker lidt kritik, da jeg ikke er så skrap til engelsk. (Og det vil jeg gerne blive!) Wood Grouse on a High Promontory Over looking Canada This story takes place at the frontier between USA and Canada in the mountains. On this place two brothers walk togethe... -
Spørgsmål om integration
ForumindlægHej Jeg vil gerne høre folks mening om det jeg har svaret her og er folk enige med mig - I må gerne uddybe jeres meninger og holdninger! Af hvilke grunde vælger nogle mennesker ikke at blive integreret? Unge og ældre vælger ikke at blive integreret fordi, nogle ikke støtter op for det demokrat... -
Kan man godt sige
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om at man kan sige "jeg var ikke bevidst om det" please hjælp mig -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
HJÆLP til Mathcad!! :b
ForumindlægHar fuldstændig glemte hvordan fanden man får de der tegn frem i mathcad, gange, divider osv osv. Så hvis nogen liiige kan opfriske min hukommelse, og fortælle hvilke taster jeg skal holde nede, ville det være skøøønt!! :D På forhånd tak folkens ;)
