Søgning på: danskere i verden. Resultater: 16821 til 16840 af 47039
-
Rettelse af stil
ForumindlægHej jeg ville være rigtig glad hvis nogle vil læse og evt. rette min stil og give en vurdering (karakter)og evt. skrive hvad der kan forbedres. På forhånd tak:\n\nOnce upon a time\n\nOnce upon a time before the title even was mentioned, before the dawn of justice and the bravery of heroes. The wo... -
De 5 nyhedskriterier
ForumindlægNogen der kan/vil fortælle mig i store træk hvad de 5 nyhedskriterier går ud på?\n\nSkal bruge det til en opgave men kan ikke huske dem.. -
hjem/ ude/ hjem
ForumindlægHej sidder lige og mangler ord på denne model: hjem/ ude/ hjem, eller idyl/ brud på idyllen/ aenetablering af idyllen. Håber der er nogle der kan hjælpe mig. -
Sufisme
ForumindlægHey er der nogle, som har noter til sufisme i religion(islam)?\n\nVil gerne have nogle noter til det, hvis nogle har, tak på forhånd\n\nMvh Joakimj -
Konservative
ForumindlægHvad synes I om Konservative!?!?! -
Hvorfor skal man have to børn, før vi som art kan reproducere os selv?
ForumindlægHvorfor skal man have to børn, før vi som art kan reproducere os selv? Er det ikke nok med et barn, hvis alle par får et barn? -
Hjælp til valg af emne
ForumindlægHej...\n\nVi er to piger, der går i 8. klasse og derfor skal til at lave projektopgave for første gang. (uge 4) Vi har imidlertid gået den sidste måned og tænkt på, hvilket emne/problemstilling vi kan have, og vi er efterhånden ved at være godt desperate: VORES HJERNER ER TOMME!! \n Derfor håber... -
[SSO] Mikrobiologi - Ideer
ForumindlægHej! \n\nJeg skal skrive SSO i biologi og derunder mikrobiologi. Men det er så her jeg er løbet tør for ideer. \n\nJeg mangler et nærmere specifikt emne og har ingen idé om hvad dette kan være. Antibiotika, mælkesyrebakterier og alkohol er hvad der lige slår mig, men jeg ved ikke hvad jeg skal la... -
Fremmedgørelsen
ForumindlægHey..er der nogen herinde, der ved hvor mange syn der er på fremmedgørelsen. forstået på den måde, at jeg havde hørt, at der var et syn på det i det kapitalistiske system, og et andet syn på det ved 1950'erne..! er det rigtigt ? Håber på et belysende svar. -
Bogen Zappa
Forumindlæghej jeg har brug for meget hjælp!!jeg skulle nemlig læse den første kapitel af bogen Zappa, men jeg har glemt bogen i skolen, så jeg har ikke læst den.Er der nogen der har læst den, som måske kunne give mig et kort resume af første kapitel?på forhånd tak -
Studie, som ik lige var mig.. men forældre vil have, jeg fortsætter
ForumindlægHej til jer som læser dette. Sidder i denne ubehagelige situation, at jeg er endt med ikke at bryde mig så meget om min videregående uddannelse, som jeg havde regnet med. Valgte lige efter jeg dimitterede fra 3.g i sommer at starte på videregående uddannelse, da jeg var bange for ik at kunne få... -
Vedr. engelsk sprog på gymnasielt niveau
ForumindlægHej Studieportalen. I min seneste engelsk aflevering, har jeg skrevet konsevkent på amerikansk engelsk. Dette medfører at visse endelser er anderledes end på britisk. Altså, fx color på amerikansk, men colour på brittisk engelsk. Problemet ligger i, at jeg har fået fejl for mange navneord, da e... -
Bio/kemi (N og O)
ForumindlægMærkeligt spørgsmål: Vores atmosfære består af virkelig meget nitrogen. Hvorfor bruger vi så ikke nitrogen til respiration i stedet for oxygen? -
Middelalderen
ForumindlægHej,Hvis i fik en opgave hvor i skulle skrive 3 centrale oplysninger om middelalderen hvad for nogle oplysninger vil i så skrive?Malfoy -
What have Nelson mandela done for Africa and the whole World?
ForumindlægWhat have Nelson mandela done for Africa and the whole World? PÅ forhånd mange tak :) -
ordsprog? "life is a joke, laugh at it"
ForumindlægHej.. Jeg vil gerne høre jeres fortolkning af ordsproget "Life is a joke, laugh at it".. kunne virkelig hjælpe mig ;D -
Patterdyr - Lunger?
ForumindlægNår man skriver at et dyr er et pattedyr, er det så el selvfølge at dyret har lunger?Kort ok kontankt spørgsmål :P -
Fejlbedømmelse?
ForumindlægHej Jeg har idag modtaget min terminsprøve i fysik. Jeg tror jeg har ret i min sag, når jeg synes den er blevet fejlbedømt. Jeg havde en snak med min lærer, hvor han gennemgik mine svar og fortalte, hvad jeg havde fået af point for hver enkelt. Jeg fortalte ham at jeg var uening og han gav mig re... -
afhængighed mellem lande
ForumindlægSAMFUNDSFAG Kan nogle hjælpe med nogle eksempler på interdependens (afhængighed) mellem Danmark og andre lande?? -
en religion???
ForumindlægEr New Age en religion?
