Resultater: 17981 til 18000 af 436512
-
Tysk skriftlig.. FY FORN!
ForumindlægAndre som har fået en "god" karakter i tysk skriftlig eksamen eller årsprøve i år?Det kan man ikke ligefrem sige jeg fik, men med 05 kan man da måske blive fisker :\\.. -
The Brothers dream
ForumindlægNogen der har notater til det absolut forfærdelige og banale digt "Brother's dream"? Må dælme have lidt supplementer til mine egne for at kunne snakke meget mere end et par minutter om dette søgte digt. - Ferien lurer lige om hjørnet og så skal den hue bare knaldes, klippes og fest... -
Råd og tips
ForumindlægHej.Jeg sidder her og forbereder på min sidste eksamen til jeg endelig får huen og det er spansk.Når man sidder og skriver 1 A4-sider med diverse temaer osv., så føler man sig sikret.Men hvordan vil det foregå til eksamen? Jeg mener, stiller de helt umulige spørgsmål, som man må hakke sig igennem... -
Et par spørgsmål om Berlinmuren..
Forumindlæghej..jeg skal snart op i mundtlig tysk årsprøve..vi har haft noget om berlinmuren men der er stadig noget jeg ikke forstår ved det..lidt hjælp kunne blive godt..1.hvorfor har man endelig bygget berlinmuren?2.hvorlang tid har den været der?3.hvorfor blev den revet ned igen? -
Isoler c
ForumindlægJeg oprettede lige et forum tilsvarende med at isolere x, men nu har jeg brug for hjælp til at isolere c i udtrykket: K=(x2)/(c-x) -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Dansk !!
ForumindlægHey.... ! Hvad er forskellen på et episk digt og et lyrisk digt ??Og kan et digt godt være et episk/lyrisk digt...? -
En funktion f er givet ved f(x)=5e^x+x^4
Forumindlæga) Bestem f'(x) Jeg har slet ikke forstået det der f'(x) udover at det er hældningen på grafen.. -
Regler ang. studenterhuen!
ForumindlægHalløjsa - jeg er ny her...Jeg har lige et spørgsmål - eftersom jeg bliver færdig her på mandag (d. 14/06-04) med gymnasiet og derfor får huen på der.Har jeg liget spørgsmål: hvad er festreglerne angående den hue?Har hørt noget om at man skal sætte en streg pr. øl man drikker i inderkanten af hue... -
Betydning af sætning
ForumindlægHej! Jeg er i tvivl om betydningen af følgende sætning: la barbarie y la violencia bajaron a Buenos Aires más allá del nivel de las provincias. Betyder det: barbariet og volden sank ned til Buenos Aires forbi provinserne (med lidt modifikation) ELLER: barbariet og volden sank/sku... -
Funktionen f er givet ved f(x) = ln(x) + x
Forumindlæga) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet (1,f(1)) -
Studenter eksamen
ForumindlægEr der nogen som har nogle noter til: A. camus: L'étranger; V. Hugo: Les Misérables; P. Béarn: Les Enfants des Marches; N Dissing: DjenebaHåber der er nogen som kan hjælpe mig :o) -
et spørgsmål
ForumindlægHvordan siger man følgende på spansk?Kort sagt handler historien om.....Andre nyttige ord til eksamen ville være rart, hvis i lige kunne nogle specielle ord :D -
Laxdæla Saga
ForumindlægHejsa. Jeg er i vanskeligheder og håber nogen kan hjælpe mig. Jeg skal op i fuldt pensum i dansk og skal derfor eksamineres i en læst tekst også, udover den ulæste. Har langt om længe fået fat i dem alle men har nogle problemer mht den bog der hedder Laxdæla Saga. Har ringet rundt til alle mine k... -
Ligning
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig.Hvis man nu får et spørgsmål om : Hvad er en ligning ?, hvordan skal man så definere det. -
Idiotformel!!
ForumindlægHeeeeeeeeJ...Nogen der kan hjælpe lidt? Jeg kan for det første ikk huske hvordan idiot-formlen lyder, og jeg kan sQ heller ikk huske hvad det r man bruger den til :| Nogen der kan hjælpe? -
noter i engelsk
Forumindlæghej er der nogle der har nogle noter/stile om disse to engelske tekster "Lamb to the slaugter" og "Desperatos"??? -------------------------------------------------------------------------------- -
Oldeksamen
ForumindlægHvorledes ønsker oldlærerne at man behandler teksterne i old. Vi har ikke fulgt vildt godt med - men har meget styr på platon fra filosofiundervisningen (fik 13!). I filosofi skal man kritisere hans argumenter og perspektivere til andre filosofoffer.Det er jo nok ikke oplagt i old. Skal man så ba... -
Old - Underverdenen
ForumindlægHvad hedder de tre herskere i underverdenen og hvem er de helt præcist? Minos, ? og ? -
Historia de Carla
ForumindlægHej.Er der nogen der har nogle noter til historia de carla?på forhånd mange tak
