Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18221 til 18240 af 47039
-
internationalt studiekort?
ForumindlægHej! Jeg skal til Canada og USA her den 4. juli. Har fået at vide, at det ville være en rigtig god ide, at anskaffe sig et internationalt studiekort, til når vi skal se seværdigheder mm. Er der nogle der ved, hvordan man bestiller et internationalt studiekort, og hvad det koster? Vh. Mette -
So??? Ledsætningsindleder?
ForumindlægJa, er 'so' en ledsætningsindleder på engelsk? Tak på forhånd -
Hvordan findes tiden i en handling??? HJÆLP
ForumindlægHej Når man skal beskrive, hvor lang tid handlingen strækker sig over, skal man så kun beskrive den tid, som er nævnt i selve teksten eller skal man også skrive om den tid, der bliver hentydet til i teksten? Nu tænker jeg på novellen forbrug af Ib Lucas, hvor handlingen udspille... -
England år 1957
ForumindlægHar trukket et kapitel fra romanen "The Habit of Loving" der hedder "He" Den er skrevet af Doris Lessing Jeg skal i gang med at læse om forfatteren men også om perioden omkring 1957 Om hvordan kvindernes stilling var, og hvordan samfundet var indrettet, samt hvilke litterat... -
Fanatical? Faithfull? help?
ForumindlægHe.. Hey. What's the difference of being a faithful and a fanatical fan? <------------------------ QUESTION! -
vurder min klumme?
Forumindlæghej det er første gang jeg skriver en klumme, og har brug for nogle råd om hvad jeg kunne gøre bedre? Har også brug for hjælp til fejl osv. Hvis nogen gider må i meget gerne skrive en karakter for den. det vil sikkert hjælpe:) tak. -
et enkelt udtryk.
Forumindlæghej, ved I hvordan, man siger 'det vil sige' på tysk? -
Biomasse
ForumindlægHvad er biomasse helt nøjagtigt, og hvordan findes denne? -
Lyder det korrekt?
Forumindlægkan man godt sige "Sie will damit ihr Eltern zeigt das sie nicht alles mehr gafallen lässt"? -
Kaos-Matematik
ForumindlægHar hørt en lille smule om Kaos-Matematik, og ved sådan set ikke så meget andet om det, andet end at det er noget af det sværeste matematik der findes, og som kan studeres på universitetet. Spurgte en gang min matematik-lærer, for sjovt, om vi ikke skulle i gang med noget kaos-matematik, og det ... -
hjælp hjælp hjælp
Forumindlæghej gutter jeg sider med en opgave som er lektie til imorgen,og jeg kan bare ikke finde ud af hvad jeg skal helt præcist jeg ved det er noget med ligninger at gøre. jeg har prøvet meget at løse det men det kan jeg ikke. så jeg håber jeg at der er nogen der vil virkelig hjælpe mig med det tak. ... -
Startsætning
Forumindlæghej er der nogen der har en godt startsætning til et engelsk brev om Danmark.? på forhånd tak -
Word programmet
ForumindlægMit word program retter automatisk et lille "i" til et stort "I", lige så snart jeg taster mellemrumstangenten. Det er meget irriterende. Hvordan slipper jeg af med det? -
Engelsk aflevering - nogen der vil kigge den igennem?
ForumindlægRepublic of Ireland vs the United Kingdom ”Essay” There are troubles between different countries all over the world – there has always been, and there will always be. Imerialism is a good example to show how some countries are being subjects by other countries. Some countries have a bad un... -
Skrivestilen essay
ForumindlægJeg har på en eller anden måde undgået at komme omkring essays i hele 9. klasse, så jeg står nu og skal skrive mit første.Derfor har jeg nogle spørgsmål til skrivestilen: Som jeg har forstået det, så skal man skifte mellem to plan. Det personlige og det reflekterende/generelle. Skal disse dele f... -
Amerika og immigration
ForumindlægHejsa. Hvorfor tror i de amerikanske myndigheder er strenge når det kommer til ulovlig og lovlig immigration? Mangler nogle forslag til en stil Tak på forhånd TDD -
Dump load
ForumindlægHej i stuen! Jeg har en projekt ,der handler om Wind-diesel power system, hvor jeg har 3 generator som er forbindet til en windmøll. Når windmøllen drejer mere end den må, så har vi overloadet, og dvs. at vi er nød til at sætte dump load til at tage loadet. Spørgsmålet er; hvad skal vi bruge som... -
forkotelse
ForumindlægHvad er forkortelsen af atomkraft? -
Nedfrysning af 1 L vand
ForumindlægOPGAVEN: 1 L vand med temperaturen 25 grader Celsius skal nedfryses. Beregn, hvor meget varme, der skal transporteres ud af fryseren for at nedfryse vandet til 5 grader Celsius. MIN SVAR: Jeg antager at 1 L vand har m = 1 kg. Så bruger jeg Q = m*c*deltaT. Men skal jeg ikke også tage højde for, ... -
usikker om dette stykke
Forumindlæghej derude er lidt usikker på dette stykke? nogen der vil hjælpe In der Gesichte „Nicht einer zuviel“ hören wir eine Erzählung, vermutlich von einem Schüler, über der Studienrat Dr. K. Der Vierziger Jahre Man unterrichtet der Schülers Klasse in Gesichte und Deutsch.
