Søgning på: danskere i verden. Resultater: 18281 til 18300 af 47039
-
Rettelse af sætning
ForumindlægHej alle sammen :D er der nogle som kan hjælpe mig med at forklare fejlene i følgende sætninger , hvor man knytter nogle grammatiske ord til , da jeg synes det er vanskeligt :) tak på forhåndsætning 1. When they lose both jobs and homes are their possibilities ruined. 2. The most interesting abo... -
hjælp til rettelse af kort tekst!!
ForumindlægHej, jeg håber der er en som vil være sød, og rette denne korte tekst for fejl, da jeg ikke selv kan se mine egne fejl. Ich glaube das familienleben ist gefährdet und tätlich, von was seine Mutter sagt. Sie sagt mit etwas leiserer stimme, „dann gibt es schläge. Die hat er wohl verdient&ld... -
Gini-koefficientens formel??
Forumindlægsidder og laver en matematikrapport, og jeg har brug for lidt hjælp. jeg skriver om Gini-koefficienten men hvad er dens formel? har søgt lidt rundt omkring, men kan ikke finde en konkret formel nogensteder. håber I kan hjælpe mig:) -
Spansk-undervisning
ForumindlægJeg søger spansk-undervisning i Århus. Jeg kan basal turist-spansk, men ønsker at forbedre mit spanske til alle nivauer. Din uddannelse og alder ligegyldig, bare du kan sproget. -
afvigelse
Forumindlæghvordan beregner man afvigelse mellem 2 tal ?? -
Tysk A
ForumindlægHej! Jeg har besluttet mig for at tage tysk på A- niveau. Egentligt er jeg ikke fremragende til faget og valgte lidt ud fra udelukkelses metoden, da jeg hverken ønsker FY, KE eller EN. Jeg vil dog gøre en ihærdig indsats for at blive bedre både skriftligt og mundligt. Jeg tænker at det v... -
Hjælp!
ForumindlægHvis jeg skal oversætte "Jeg kender hende fra skolen", ville det så være "Je connais lui à l'école" Eller er jeg helt galt på den? Hvordan skrives/siges det korrekt? Tak på forhånd. -
Gæring --> spørgsmål-
ForumindlægVi lavede et forsøg hvor vi blanede noget glukose op med vand for derefter at tilsætte 10g gær. Desuden sørgede vi for at blandingen ikke havde adgang til oxygen. Så er mit spørgsmål: Hvad kan jeg forvente når jeg i morgen (hvor der er gået 2 uger) ser til blandingen? -
Paintball?
Forumindlæghej vil gerne høre om nogle kender til paintball arrangementer i sjællland ? altså til fritiden ?? -
hey allesammen jeg skal lave en klumme til lokalavis om når folk ryger,er det deres egen skyld hvis de får lungekræft?
Forumindlæghey allesammen jeg skal lave en klumme til lokalavis om når folk ryger,er det deres egen skyld hvis de får lungekræft. de skal derfor selv betale for at blive behandlet på hospitalet? -
rettelse
Forumindlæghej er der nogle som kan hjælpe mig med at se om der skulle være nogle fejl i det lille tekst stykke? på forhånd tak Stasi - Ministerium für Staatssicherheit Früher war Deutschland einmal geteilt. Es gab die Bundesrepublik (BRD), zu der Südbaden gehört, und die Deutsche Demokratische Republik ... -
mundt. eksamen gode råd....
Forumindlæghvordan starter med ud til en mundt. engelsk eksamen? -
Definition: Farce
ForumindlægHvad er en farce - altså som teatregenre ? Hvad kendetegner den ? Ved at den ligger vægt på det absurde og har karikerede figurer.. Men hvad mere? -
KOT-hæfte 2013?
ForumindlægHej alle sammen! Jeg vil bare spørge om, der er nogle, der ved hvornår KOT-hæftet for år 2013 bliver tilgængeligt på www.optagelse.dk ? Man kan i øjeblikket kun søge videregående uddannelser digitalt, men jeg vil gerne aflevere min ansøgning personligt. Tak på forhånd! -
Bangladesh
ForumindlægHej ! Jeg er i gang med 24 timers eksamen og har trukket emnet 'Bangladesh' .. Mit probem er så bare at vi kun har fået udleveret et ark hvor der står meget lidt .. Opgaven lyder som følger: Giv med udgangspunkt i geofaglige begreber en redegørelse for det naturmæssige grundlag i Bangla... -
Fartgrænserne i Danmark
ForumindlægJeg har tit hørt folk udtale sig om fartgrænserne i Danmark og at de er for lave. Hvad mener I? Skal fartgrænserne på landeveje skal sættes op hvor sikkerhedseksperter skønner det forsvarligt? -
Spansk Eksamen
ForumindlægHej Er der nogen der har været oppe i spansk eksamen?- jeg skal op næste uge, og er lidt nervøs for om mit ordforråd er stort nok, og hvad der i grunden forventes af en? Håber der nogen der kan fortælle mig lidt om det. -
Bevis for Pythagoras' sætning
ForumindlægBevis Pythagoras' sætning om den retvinklede trekant? -
Om at klage
ForumindlægForaet summer. Mange er utilfredse med de skriftlige eksamener - der rapporteres om karakterfald på flere trin; fra 10 til 02 eller 12 til 4. Så, det lader til, at den eneste mulighed er at klage. Men før det, så overvej lige flg. punkter: 1) To udefrakommende censorer har rettet din skr. eksam... -
Tysk - kæreste og veninde..
ForumindlægHej ;) Hvordan er det man skelner/skriver kæreste på tysk? Husker selv det som om "die Freundin"? - men er ikke sikker.. Eksempel: Jeg er i gang med at lave tysk disposition og skal skrive "kærester" som en overskrift. - i dette tilfælde hvad hedder kærester så? evt. et ...
