Resultater: 17941 til 17960 af 436513
-
Differentialregning
ForumindlægHvordan differentierer jeg følgende funktion? f(x)=(2e)2x/x2 -
fs10 maj 2007 dansk
Forumindlæghej der... jeg har et lille problem. jeg skal skrive en dansk stil og er ikke særlig go' til (seriøst) jeg har bare brug for en stil lige meget under hvilket emne og den skal helst ikk' være dovnloaded før eller kun et par gange... jeg kan godt forstå hvis det er i kommer til at hade mig ... -
hurtigt spørgsmål, hurtigt svar
Forumindlæghej er der nogle som ved om dinatriumcarbontrioxid (Na2CO3) har et bestemt navn, eller er det bare dinatriumcarbontrioxid? -
Kørekort teoriprøve
ForumindlægHej! Jeg skal til teoriprøve i morgen kl. halv ni og er ret nervøs. Især for den sværeste af politiets prøver, altså den, der vist kaldes NX. Jeg ville derfor høre, om der er nogen, der har nogle råd omkring denne specifikke prøve og spørgsmålene i den? Og hvis der er nogen, der har nogle generel... -
eksponentiel aftagende funktion
ForumindlægOpgaven lyder således: Det antages af intensiteten af den radioaktive stråling, der trænger igennem et materiale med tykkelsen x, er en eksponentielt aftagende funktion af x. Med hvor mange procent nedsættes intensiteten, når den radioaktive stråling trænger igennem en 25 cm tyk jordvold. Jeg ved... -
Tysk - god side med analyser?
ForumindlægHey...Jeg skal op i tysk på B-niveau næste tirsdag. Problemet er, at vi (klassen)specielt i 1.g ikke fik taget ordentlige noter til de læste tekster (bebrejder både mig selv og min lærer). Jeg søger derfor en side, der minder om gradesaver og sparknotes til engelsk, hvor jeg kan finde noter til t... -
3D demonstration
ForumindlægHvad er en 3D demonstration ???? -
Leavitts modellen?
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig den, specielt Punkterne OPGAVESYSTEMPERSONSYTEMVIRKSOMHEDENS SOM STYRET SYSTEM -
Digt der beskriver forelskelse - HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har valgt at min AT-emne skal være forelskelse i biologi og dansk. Bilogi: Forelskelse opstår pga. kommunikation mellem nerveceller og hormoner. Dansk: Hvordan formidler man den uhåndgribelige følelse af forelskelse? Jeg søger hjælp til at finde digte til en danskfaglig analyse, hvor f... -
c) Hvad er nu afstanden mellem de to 1.-ordens pletter på skærmen
ForumindlægJeg har fået stillet en opgave i fysik, som er vedhæftet nedenunder. Jeg har regnet opgave a og b, men kan virkelig ikke finde løsningen på opgave c) "Hvad er nu afstanden mellem de to 1.-ordens pletter på skærmen" Løsninger a = 1748.467406 nm b = 475.7578341 cm WebRep curre... -
Navn på opg. ønskes fjernet.
ForumindlægJeg har desværre glemt at slette mit navn på nogle af de opgaver jeg har sat ind. Jeg vil meget gerne have at dette blev slettet eller rettet. Det drejer sig om opgaverne:Les parapluies de CherbourgLes parapluies de CherbourgLe pacte avec le diable. -
spær
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig . Jeg kan ikke finde ud af opgave 2.3 Hvor lang er spærfodens overkant ? Hvad er overkanten ? og hvordan regner jeg det ud? -
mat hjæælp bevis :((
Forumindlægproduktet af to på hinanden følgende hele tal er 1122. bestem de 2 tal. jeg vil stille det op således: x*(x+1)=1122 er der nogle som så kan forklare hvad jeg så skal gøre? -
smartphone eller iphone
ForumindlægHvad er bedst at vælge? -
Analyse af dokumentaren "er du mors lille dreng" (caseanalyse og dokumentaranalyse)
ForumindlægJeg er i gang med et AT forløb i dansk og psykologi om manglende komunikation mellem barn og forældre, og i denne opgave skal jeg lave en case analyse og en filmanalyse af dokumentarfilmen "er du mors lille dreng". Er der nogle, der har viden om det? Link til film: https://www.youtu... -
Tak for dette forum;-)
ForumindlægVed godt at det er lidt irrelevant at placere indlægget her, eftersom det ikke direkte er et spørgsmål, men jeg vil bare sige tak fordi der endelig er kommet et forum for alle os, der har erhvervsøkonomi. Merci! -
retning af Engelsk stil
ForumindlægHej. jeg skal aflevere min FSA engelsk stil, til imorgen og vil være meget taknemmelig vis nogen gad og rette den. -
Argumenter imod Dansk folkeparti?
ForumindlægHej, det er fordi jeg skal lave en "valgkamps kampange" i skolen også skal jeg bruge nogle argumenter imod Dansk folkeparti da jeg har Enhedslisten og skal prøve at svine Dansk folkeparti til... Det er derfor jeg har brug for nogle argumenter imod Dansk folkeparti... Hvis nogle har nogl... -
Nyt geografiforum
ForumindlægSom følge af en øget efterspørgsel, har vi oprettet 3 yderligere forummer i fagene: GeografiErhvervsøkonomiOldtidskundskabVi håber, at I tager godt imod dem :) -
Hjælp til fysik eksamen
ForumindlægHej jeg skal fremlægge det her emne til fysik eksamen, og ville hører om der er nogen der kunne hjælpe mig Fortæl om vands tre faser (fast, flydende og gas). Også på molekylært niveau. Fortæl om de tre formler fra varmelære. Opskriv konstanterne cis, cvand, Ls og Lf for vand, husk korrekte enhed...
