Resultater: 17881 til 17900 af 436513
-
Celledelingen
ForumindlægHej, jeg har fået stillet en lille mitose opgave. Jeg har fået 6 sætninger som jeg skal sætte i den rigtige rækkefølge. Er der nogle der kan hjælpe mig lidt med at finde den rigtige rækkefølge? På forhånd tak! :-) - Først dublikeres kromosomerne medens de stadige er usynlige. Kopierne hænger sam... -
ligninger igen.
Forumindlæghvis anders vinder 4 kr fra bjarne, så har anders det halve det halve af det, som bjarne har tilbage. derimod hvis bjarne vinder 6 kr fra anders, så har bjarne 3 gange så meget som det anders har tilovers... kan ikke få opstillet en ligning til den =/ har prøvet men får nogle helt forfærdelige ta... -
fri kl 16:00
ForumindlægHej Alle! Nu har jeg gået på gymnasiet i 1/2 år, og synes efterhånden at det er meget svært at komme hjem kl 16:30 og begynde på at lave mine lektier :/ Jeg ved godt at der ikke rigtigt er noget jeg kan gøre ved det, men ville bare hører jer andre, som får så sent fri som jeg gør: "hvordan k... -
Rettelse
ForumindlægHej.. Er du god til spansk eller kan du evt hjælpe med at rette min stil? Jeg kan nemlig ikke selv finde flere fejl nu, men ved der er masser.. -
Generation Z, Y, Z
ForumindlægEr der nogen der ved noget om disse tre generationer? Jeg skal skrive en stil om dem, og jeg har ingen idé om hvad det er jeg skal skrive. -
Rettelse bedes.
ForumindlægEn venlig sjæl der har mulighed for at se min oversættelse igennem?? -
Oversættelse
ForumindlægHvordan vil I oversætte? Han troede bestemt, at hans fejltagelser snart ville være glemt He certainly thought, that his mistakes soon would be forgotten eller He certainly thought, that his mistakes would soon be forgotten -
Beregn tid og hastighed
ForumindlægHvor lang tid tager et fald fra 10 metervippen, hvis vi ser bort fra luftmodtand? kan det godt passe, at det tager 1,42 sek? Med hvilken hastighed rammer udspringeren vandet? Kan det godt passe, at det giver 14,02 m/sek? -
omskrivningsskema
Forumindlæghej;] tænkte på om der var nogen der havde et "omskrivnigsskema" liggende? altså sådan et hvor jeg kan se hvordan man omskriver cm til dm, m til km, cm til cm2 osv. det ville virkelig være en kæmpestor hjælp! -
Skole
ForumindlægEr der nogen som lige kan forklare hvordan det er med skolesystemtet i Tyskland...? -
kegler
Forumindlæghej alle :-) jeg har brug for hjælp til denne opgave.... i en kegle er grundfladens radius = 1m, keglens højde = 2m. man ønsker en markering af det sted på keglen, hvor rumfanget netop er 1m^3 regnet fra keglens spids. Hvor skal mærket placeres? -
~Matematik~
ForumindlægHey folkens!!Nu er det sådan at jeg snart skal op i matematikkkkk.. er der nogen der kender nogle gode hjemsidder med gode beviser på?? der er nemlig nogle beviser, som jeg gerne vil have meget forklaring på.. det ku være en stor hjælp..:0)hey hey -
VectorCalculus
ForumindlægHej Jeg ville høre, om der er nogle privatlærer - som virkelig har styr på plan-,flade- og rumintegraler + parametrisering - som kan tilbyde hjælp? Det skal helst være snart. Mange tak! -
Trekanter
ForumindlægHvordan beregner man opgave b. Jeg fik bestem AB til 26,24236 og vinkel A til 49 -
påklædning til dimission?
ForumindlægMåske dumt men vigtigt spørgsmål. Hvad er typisk påklædning for en dreng ved dimission og gallafesten? -
Mat-eksamen - hvordan?
ForumindlægEr blevet lidt i tvivl om, hvordan man egentlig bør læse op til mat! Jeg tænker umiddelbart, at man bare læser pensum igennem, forstår det helt og så kører beviserne en masse gange, så man er nogenlunde sikker i dem? Gør man sådan?:)Gode idéer? -
Har jeg løst dem rigtige?
Forumindlægnogen der kan hjælpe mig med at se om jeg har løst dem rigtige? -
Matematikopgaver
ForumindlægKan du ikke lige give mig nogle matematikopgaver, så jeg kan øve mig inden terminsprøven ? -
forståelse af bevis
ForumindlægDet jeg ikke forstår det er når den siger at ved brug af (2.8) En der kan forklare det, kan ikke helt se det. Og er bare lige så jeg er på den klare. Det er afstand der er tale om ikke, og ikke absolutværdi ? -
Rettelse af spansk aflevering
ForumindlægHej alle! Det ville være super dejligt, hvis nogen havde lyst til at rette min spansk aflevering. Tak på forhånd! :)
