Resultater: 17821 til 17840 af 436513
-
~Italy..hmm~
Forumindlæghey folkens!!!!!!!!!!Har li et spørgsmål... som jeg håber rigtig rigtig rigtig rigtig meget i vil hjælpe mig med.Jeg sidder her og læser om Italien (til eksamen) men er der nogen som kender til industrien der??? og hvorfor man skelner mellem syd- og norditalien?? og hvordan fungerer landbruget de... -
Nedlæg bruger
ForumindlægHejsaHvordan nedlægger man sin bruger? -
HJÆÆLP!!
ForumindlægHej..Har li et spørgsmål... hvad er en randmoræne?? eller bare en moræne?? og hvordan ser den ud??HEEEELP PLEASEEEEE -
Afstem reaktionsligninger!
ForumindlægHej!Jeg tager min kemi-eksamen om. Jeg har fuldstændig glemt at afstemme reakionsligninger. Jeg har prøvet at læse mig frem til det, men det hjalp ikke. Så er der nogen, der vil være sød, at hjælpe mig med at afstemme reaktionsligninger, da jeg er lidt 'lost' i det??? Jeg ville blive m... -
Hesiod
Forumindlæghejsajeg skal skrive noget Hesiod, men jeg har ikke lige haft held til at finde noget på internette, så jeg vil bare spørge om der er nogen der kender en hjemmeside hvor der står noget Hesiodpå forhånd tak og god sommerferieHilsen mathias (luffe16) -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
2.g og 3.g - hvad skal jeg op i?
ForumindlægHej. Jeg har i år afsluttet kemi, biologi og musik. Næste år får jeg Matematik og Samfundsfag på A-niveau. I 3.g vil jeg enten vælge engelsk eller erhvervsøkonomi.Mit spørgsmål er, hvad tendensen er mht. mundtlig eksamen i 2.g og 3.g, når man har været oppe i biologi i 1.g.1) Lad os antage, at je... -
Hjælp
ForumindlægHej skal snart op til engelskeksamen, hvor jeg kan risikere at komme op i Nordirlands historie, er der nogle der kort kan hjælpe med baggrunden for de krige der har været mellem protestanter og katolikker, samt hjælpe med at give en defination på IRA og Ulster. Er totalt "lost" til såda... -
IT-case Bolia
ForumindlægHjælp jeg skal fremlægge imorgen, men jeg ved ikke hvad jeg skal????? Nogle der har lave den samme case og kan hjælpe mig??? Jeg er nemlig ikke særlig god til at fremlægge.... -
Fedtstof i nødder. (:
ForumindlægHej allesammen! : D Hvorfor er der egentlig meget fedt i nødder, selvom det er godt for hjertet osv..? På forhånd tak. Bella -
Hjælp, rettelse af notater....???
Forumindlæghej...har siddet og skrevet lidt notater til fransk og nu ville jeg bare lige høre om der var nogen der havde lyst til at kigge dem igennem og hjælpe lidt med diverse ord.Au dèbut nous recontrons les deux frères. Ils s’aiment mais ils ont des caractères trés differentes. L’un frère es... -
historiekanon - den westfalske fred
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med følgende spørgsmål - hvorfor er den westfalske fred et vigtig historiekanon punkt? -
bestem graf
ForumindlægJeg har de her to grafer, hvor jeg skal sige hvad der er hvad? Men er uenig med veninderne.. så håber på at nogen her ved det. -det er en vedhæftet fil -
Bevægelse
ForumindlægHej, jeg har en opgave, jeg gerne vil bede om hjælp til :) Et jægerfly accelerer med 2g fra 100 km/t til det bryder lydmuren. a) Hvor lang tid tager det? Her har jeg fået 16,05 s. b) Tegn (t,s)-, (t,v)- og (t,a)-graf for dette. Jeg er meget i tvivl om, hvordan jeg skal gribe denne opg... -
Hjælp - Stofmængde
ForumindlægHej .. Det vil være nice hvis jeg kan få noget hjælp :) Opgaven lyder: Der produceres årligt 120 millioner tons ammoniak, og regnet i stofmængde er ammoniak det kemikalie, der årligt produceres mest af. a) beregn stofmængden af den årlige ammoniakproduktion. Er ikk sikker på hvad jeg skal gøre .... -
Hjælp...
ForumindlægHejsa..Jeg er i den uheldige situation, hvor jeg skal op til sygeeksamen..Har hørt, at det er svære at gå op til sygeeksamen...??? Er det rigtigt???Endvidere hvis man får en dårlig karakter..Hvornår kan man så tage den om.. Er det først i 3 g..???På forhånd tak.. -
Differentialregning og optimering
ForumindlægJeg sidder lige og roder med et matematikprojekt. Jeg skal påvise at Fermats princip gælder ved brydning af lys ifm. Snells lov.Jeg er gået lidt i stå her.. Jeg skal differentiere følgende funktion; men jeg har lidt problemer med at finde ud af hvor mange funktioner min sammensatte funktion bestå... -
Plan- og kurveintegraler
Forumindlægspørgesmålet er følgende: I (x, y)-planen er der givet funktionen f (x, y) = x^2-y. Der er endvidere givet punktmængden B som betegner den begrænsede punktmængde i (x, y)−planen der afgrænses af graferne for exp(x) og exp(x/2) og linjen x=1. b) Bestem planintegralet af f over B. (Vink: H... -
fransk ordliste
Forumindlægmå man gerne have en lille ordliste med til selve eksaminationen hvor der står nogle ord som man ikke forstår? -
Haster meget.. forståelsesmæssige atf noget fransk
ForumindlægHej. Jeg er igang med at besvare et spørgsmål der lyder : " ....j'ai compris à l'instant que c'etait foutu " Commentez la situation. Teksten : Tu t' imagines pas tout ce que j'ai fait pour trouver un poste. une fois, j'avais signé. "M.De Courtis"...
