Resultater: 17741 til 17760 af 436513
-
I-lande og U-lande
Forumindlæghej folkens!!!hvis nu lig en lærer spurgte jer hvad forskellen er mellem Ilande og Ulande.... hvadvil i mon sige???? tænker selv over det.. og kan ik sige andet end industilande og udviklingslande.. mere ved jeg ik... har brug for hjælp.. hjælp plz...Mange tak på forhåns...:0)~Molly~ -
Design eksamen
ForumindlægHej.. er der nogen derude der har nogle godt notater til faget design.. man kan jo komme op i en lygtepæl eller lign. Hva skal man sige? håber der er nogen, der kan hjælpe:) -
Hullet over antarktis
ForumindlægHvad er grunden til at der mangler en stadig voksende del af ozolaget over Antarktis? Dette er jo ikke ligefrem et sted man forbinder med fourening, men derimod et øde sted...Så er der nogen der ligger inde med, ikke en decideret løsning, men måske bare et bud. -
Vejret
ForumindlægSe vedhæftede billede -
Eksamens pensum....
ForumindlægHej....Jeg skal til eksamen her om et par dage og jeg tænkte på om der er nogen der har nogle gode notater til...Les Parapluies de CherbourgLa sorciere de la rue MouffetardLa maison de l'oncle PierreLa Côte d'IvoireUn pacte avec le diableJeg ville blive lykkelig hvis der var nogen der hav... -
radioaktivitet
ForumindlægSe vedhæftede fil. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne dette. -
Guld vs Syre
ForumindlægNu er guld over hydrogen i spændingsrækken. Derfor burde guld vel ikke kunne blive angrebet af syre. Men guld KAN jo rent faktisk blive ætset af kongevand.Hvordan/hvorfor ? -
Æv-eksamen
ForumindlægÆv, jeg har været oppe i dansk eksamen idag, følte jeg havde styr på det meste- undtagen lige en ting, som jeg selvfølgelig trak, det er bare så surt! Jeg fik 7 i det fag, jeg har fået højest årskarakter i!Æv, havde bare lige lyst til at være irriteret og komme ud med det. Der er selvfølgelig ikk... -
Mad til studenterfest
ForumindlægHejSom vel de fleste andre i disse tider er mine forældre ved at planlægge en "studenterfest" den dag jeg får huen på - men hvad skal man servere. De har inviteret en 50-stykker og forventer nu jeg kommer med et forslag til hvad vi skal spise - men på det område er jeg rimeligt blank :)... -
HJÆLP
Forumindlæg1. Evaluate the following double integrals §R 3x2 + 6y2dA where R is a rectangle 0 ≤ x ≤ a and 0 ≤ y ≤ b. -
Nolge spørgsmål..Geo+hist
ForumindlægHi..Ville li spørg hvad trekantshandel gik ud på?? har nogen læst om den industrielle revolution i England?? vil også gerne have hjælp der.. meget gerne..:(mange tak på forhånd.. -
the catcher in the rye
ForumindlægHej alle sammen!Jeg sidder med mine engelsk tekster og skal forberede mig til eksamen, men har en tekst, som jeg bestemt ikke har noget at sige til..Nogen som har kommentarer og "main idea" til "The catcher in the rye" af J.D. Salinger?? På forhånd tusinde tak! -
Bilnavn
ForumindlægHej Vi sidder og lavet et komm/it projekt. hvor vi skal forstille os at vi skal lancere et nyt bilmærke. Vi skal finde på et navn og et logo. Er der nogle som kan komme på nogle gode ideer? -
Fysik årsprøve hjælp
ForumindlægSkal til årsprøve i fysik og har fået de her spørgsmål som man kan komme op i. Har generelt forståelse for dem alle pånær 3'eren, men hvilke ting er det jeg skal øve og terpe på. Altså hvilke formler og andre ting der er vigtige at få med og hvad skal jeg tænke over.1. Boyle Mariottes lov:2. ... -
Seismik
ForumindlægSe vedhæftede billed. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal udregne dette -
DDR..?
ForumindlægEr der nogen som kan kort forklare hvad så'en DDR var og hvordan det opstå osv. -
Danmark og Usa's Arbejdsløshed.
ForumindlægHej. Min veninde og jeg har projektuge og vi skal aflevere det her på fredag. Vores hovedemne er ''Det perfekte liv'' og det underemne vi har valgt er arbejdsløshed. Vi kan virkelig ikke finde noget om USA og Danmark, og hvad deres forskelle er. Skat, støtte og arbejdsløshed. He... -
Funktions forskift
ForumindlægEn funktion har forskriften f(x)=-x^2+2x-1 Beregn koordinaterne for funktions toppunkt Undersøg ved beregning om punktet (.1;-3) ligger på grafen for f(x) Nogle som kan hjælpe? :) -
Hjælp! Hvad bruger man denne formel til??
ForumindlægJeg sidder og skal svare på en række spørgsmål inden for procent, lån og opsparing, og er nu stødt på dette: Hvad bruger man denne formel til? 1 + R = (1 + r)n Jeg har kigget bøger og formelsamlinger igennem, men kan intet finde om lige netop denne formel. Sidder der mon nogle kloge hoveder de... -
hjælp til 1 engelsk sætning
ForumindlægHej, kan I hjælpe mig med denne sætning:"Life is not what you are doing. You don't take the good advice, which you realize afterwards you have done" Livet er det du ikke gør…. Du tager ikke det gode råd, som du ser bagefter du burde have gjort!
