Studieretningsprojekt/-opgave (SRP/SRO)

SRP karakter?

15. februar 2015 af OnceUponATime

Er der nogen der ved, hvornår vi får SRP-karakteren at vide, for os der har afleveret i december måned?

Jeg hørte noget fra nogle lærer på min skole, at vores lærer ville modtage SRP'erne mandag d. 16 februar, eller også var det d. 19 februar. Men så alligevel.. De vil jo ikke modtage selve SRP'en. Mon der bliver ment, at de får svar fra sencor på karakteren, eller mon de mener, at det er sidste mulige dag at negotiere karakteren.

Er der nogen der ved noget? Det kan sagtens være, at det samme ikke gælder for alle gymnasier, men er stadig interesseret i at høre hvad I ved, og evt. hvornår I afleverede jeres SRP.


Brugbart svar (0)

Svar #1
15. februar 2015 af olejensen12331 (Slettet)

Vi afleverede vores SRP-opgave den 18. december. Min skole og jeg får karakteren på fredag (d. 20. februar) kl. 12. :-)


Brugbart svar (0)

Svar #2
16. februar 2015 af Chrilyngstian

Vi afleverede d. 19. december. Jeg mener, at min vejleder sagde noget om, at d. 17. februar ville være sidste frist for at rette SRP og give karakter osv.. Det kan dog være, at det kun gælder vores gymnasium, siden vi jo ikke har afleveret samtidigt på landsplan :/


Svar #3
16. februar 2015 af OnceUponATime

Lyder meget som det vi fik at vide. Afleverede nemlig også min d. 19. dec. Og hørte noget fra en anden lærer, om at d. 16. er sidste frist for rettelse. 


Brugbart svar (0)

Svar #4
16. februar 2015 af Chrilyngstian

Jeg spurgte vores afsætningslærer i dag. Han sagde, at vi skulle få karakteren i morgen :)


Svar #5
17. februar 2015 af OnceUponATime

Fik i dag at vide af min lærer, at alle i landet får karakter samtidigt. Ihvertfald dem, som har fået problemformuleringerne samtidig, sådan som jeg forstod det. Men det virker meget usandsynligt, at det kan lade sig gøre.

Hun sagde så herefter, at vores skole stadig manglede at få karaktererne sendt ind, og herefter skulle sekretærerne skrive dem ind på lectio, så man kunne højst sandsynligt forvente at få karakterne næste uge. De fleste lærer sagde også, at sidste frist for at diskutere karakterne er på torsdag, d. 19. Det er lang tid.


Svar #6
17. februar 2015 af OnceUponATime

Nu har jeg set på to forskellige hjemmesider, som begge antyder, at man får karaktererne enten på torsdag eller fredag denne uge!


Brugbart svar (0)

Svar #7
17. februar 2015 af Salle17 (Slettet)

Vi afleverede d. 17 december og fik karakteren d.13 februar. 


Svar #8
17. februar 2015 af OnceUponATime

#7 Har du så fået karakteren over lectio (hvis det er det, I bruger)? Eller hvordan får I karakteren at vide?


Brugbart svar (0)

Svar #9
17. februar 2015 af Salle17 (Slettet)

#8 Vi fik karakteren over lectio, under feltet "karakterer"!  


Brugbart svar (0)

Svar #10
19. februar 2015 af Chrilyngstian

Vi fik først karakteren i dag, grundet sjusk fra censors side vedr. underskrifter osv...Kan dog glæde mig over mit 10-tal nu :)


Svar #11
19. februar 2015 af OnceUponATime

#10
Woow det lyder lækkert! Tusinde gange tillykke med det! :D
Hvad skrev du om I din SRP/ SSO, og i hvilke fag?

Brugbart svar (0)

Svar #12
20. februar 2015 af Chrilyngstian

Jeg skrev om Australiens økonomiske og kulturelle udvikling i fagene International økonomi A og Engelsk A.


Svar #13
20. februar 2015 af OnceUponATime

Spændene! 

Vi fik også karakterer i dag, endelig!


Skriv et svar til: SRP karakter?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.