Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19461 til 19480 af 106471
  • temp stigning når man tilføre...

    Forumindlæg
    Spørgsmål: Hvor stor bliver temp stigning når man tilfører varmen 8,0 kJ til 65mL glycerol ved stuetemperatur?Q=8kJ V=65ml=65cm3 c=2430 J/(kg*grader celcius)t1= 21 grader celciusFørst regner jeg ud massen af glycerolm=p*v <=> m=2430*65 <=> m=157,95kg??så isolere jeg t2 i formulenQ=mc(...
  • Rettelse af kort tekst

    Forumindlæg
    Hej alle.. Jeg har forsøgt at oversætte en kort artikel (lidt over halv side) fra dansk til engelsk, men der er en del som jeg ikke synes lyder helt rigtig.. Er der en der vil rette den ?.. Jeg vedlægger både teksten og min egen oversættelse som et word-dokument... Tak på forhånd...
  • Et spørgsmål

    Forumindlæg
    Der Traum ist zu erleben andren Kulturen so authentisch als möglich. Jeg vil gerne skrive: drømmen er at opleve andre kulture så autentisk som muligt Er der nogen der vil hjælpe mig med at formulere det rigtigt, det her er vist meget forkert
  • Pivotering af en OD matrix i transportmodeller

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig hvad pivotering af en OD matrix går ud på ?
  • Verdensbilledet

    Forumindlæg
    Hej I min diskussion skal jeg svare på spørgsmålet: Diskuter afslutningsvis, hvilke faktorer der var afgørende/styrende for de forskellige parters standpunkter i diskussionen mellem religiøse og videnskabelige verdensbilleder. Jeg fik at vide af mine lærere, at: Det sidste spørgsmål handler om,...
  • Sandsynlighed

    Forumindlæg
    Binomialtfordelt:I b(n, 1/3) er P(X>4) = 0,8696. Bestem n.Jeg kan vel ikke løse den matematisk, vel?Er det bare om at slå op i en tabel?Hvordan skal jeg argumentere for det?
  • Hjælp til at gange to 3.gradspolynomiumer

    Forumindlæg
    Er der ik nogen, der kan fortælle mig, hvad ((0.0016*(t)^(3)-0.11054*(t)^(2)+ 2.1175*t - 3.79764)^2*78)?Jeg vil meget gerne have et sjettegradspolynomium, i stedet for to 3.gradspolynomiumer.
  • Arabisk

    Forumindlæg
    ثمسنثق| يهل|hvad betyder det ?
  • RETNING AF DANSK STIL! HURTIGST MULIGT!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har skulle skrive et essay, der hedder tabernarren. Og ville hører om der er nogen herinde der kan rette den for mig. Jeg skal sende den idag så det må meget gerne gøres nu! Håber virkelig at der er nogen der vil hjælpe.
  • prøve

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne spørge om hvis man ikke bliver egnet af gymnasiet, efter optagelsesprøven. og hvis man får et meget bedre karakterblad til sidst, altså bedre end det der blev sendt til gymnasiet. kan man så godt komme på gymnasiet og vise dem det også blive egnet eller hvad
  • sinralationer

    Forumindlæg
    I en trekant kender jeg vinkel A og siderne a og c. Jeg skal finde de resterende sider og vinklerA = 48gradera = 9,5c = 10,6Jeg ville tro at man skulle bruge:sin(A) / a = sin(C)/cherefter isollere jeg sin(C):sin(C)= c * sin(A) / a =10,6 * sin(48) / 9,5 = -0,85721sin^(-1)(2ans)=-1,0298vilket ikke ...
  • Integrale

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har regnet på dette integrale i jeg ved snart ikke hvor lang tid. Jeg har brug for lidt hjælp hvis nogen vil være så flink, med i det mindste at skyde mig i den rigtigt retning. Opgaven lyder som følger: Find en stamfunktion til funktionen: 2x sin(pi/2*x)-(pi/2)*cos*(pi/2*x) Jeg ...
  • Polls og tagboards?

    Forumindlæg
    Hey! Er der nogle derude der kan hjælpe mig med at finde hjemmesider som kan lave polls, tagboards og andre sjove ting for gratis!
  • Ellære

    Forumindlæg
    Hjælp!!...Jeg har brug for nogle eksamesnotater eller bare notater om ellære for fysik B...min email er : [email protected] på forhånd ;)
  • Der Untergang... HJÆÆÆLP!!!

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der lige kunne kigge på denne her oversættelse. Jeg har et par problemer med at oversætte...!"Man lever sig med stor intensitet ind i livet i førerbunkeren. De grå og mørke scener, samt lydene fra russernes bombardementer over jorden, får det til at løbe koldt ned af ryggen."...
  • HALVERINGSTYKKELSE HASTER!!!

    Forumindlæg
    Nogen der tilfældigvis ved hvad halveringstykkelsen for bly er, når man har at gøre med en Cs-137 gammakilde? Det ville også være rart med en kilde :)
  • TiInteractive ligningsystem

    Forumindlæg
    Hej :) Til alle TiInteractive bruger, kan I fortælle mig, hvordan ligningsystemer løses med hjælp af cas? Eks. 6x+8y=20 8x-6y=10 mange tak :)
  • Notatbrug

    Forumindlæg
    Hej alle .Jeg kommer til at tænke på om man godt må have notater med i tysk og engelsk eksamen?Altså det er FSA.tak på forhånd.
  • Hej en som vil hjælpe med denne opgave

    Forumindlæg
    Mangler linjen CD kan ikke huske hvordan man lavede den håber en der er venlig at hjælpe
  • Kendte forfattere?

    Forumindlæg
    Er det kun tekster af forfattere, som man tidligere har arbejdet med i løbet af de tre år med dansk, man kan trække til mundtlig dansk? Eller kan man også komme op i tekster af ukendte forfattere?

Søgninger relateret til Fejlen af Anders Bodelsen