Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19541 til 19560 af 106471
  • Arbejderbevægelsen

    Forumindlæg
    Jeg skal op til historie eksamen og jeg skal op i arbejderbevægelsen Mit spørgsmal er? Hvorfor fandt arbejderne sig ofte i usle arbejdsforhold på fabrikkerne og hvilke indfyldelse har arbejderbevægelsen haft for os idag? Håber i vil hjælpe mig :))
  • Huskeregler til Fysik

    Forumindlæg
    Idealgasligningen "Politi vinder når røver taber" - pV=nRT Elektromagnetisme http://www.emu.dk/elever7-10/fag/fys/emner/fysikemner/elektromagnetisme/regler/index.html Idealgasligningen "Ni røde tuborg = poste vand" - nRT=pV Har du nogle gode huskeregler? Tilføj dem herunder.
  • Fødselsdagskort

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen. Jeg skal sende et postkort til England. Men forsiden står på dansk og jeg vil gerne have det oversat til engelsk, så de i det mindste ved, hvad der står :D Bare for at være på den sikreste side vil jeg gerne spørge jer hvordan det skal oversættes. En fødsler som dig... skal hav...
  • hjææælp!!!

    Forumindlæg
    reducere følgende udtryk: ac = (a-3ac)/(2b) gerne med udregning tak.. jeg er helt lost!
  • Omkreds

    Forumindlæg
    Okay, det er måske et rimelignemt spørgsmål. Men jeg har glemt hvordan man udregner omkredsen af en cirkel.Så, er der nogen her, der kan huske hvordan man gør?
  • Antal stikord til FSA i Samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej studieportalen.. Jeg skal op i samfundsfag, i Folkeskolens Afgangsprøver på mandag, men min lærer siger, at man kun må medbringe 1 side noter til besvarelse af sin problemstilling. Derudover, må man selvfølgelig have de noter, man har lavet i forberedelsestiden.. Jeg har lige læst bekendtgø...
  • Integralregning

    Forumindlæg
    Mellem 2 elmaster er der 80 m. De udspændte el-ledninger hænger som en parabel, hvor toppunktet er 2 m under det punkt hvor de er spændt på elmasten. 1) Find en foreskrift for den parabel som beskriver el-ledningernes parabel. Jeg har skrevet formlen: pi*(bestemt integraf af 2^2,x,0,80)dx o...
  • Galilei!

    Forumindlæg
    HEJ, jeg forstår ikke helt hvordan Galilei foretog hans ekseriment på "rampen"- er der nogen der kan forklare hvordan han kom frem til hans to love og at i vakum falder tunge og lette ting lige hurtigt??
  • hvorfor er DNA en syre?

    Forumindlæg
    skriv ikke, fordi det hedder DeoxiriboNukleinSyre :D Men hvilke grupper i DNA-molekylet gær at DNA er en syre? håber nogen kan svare , mvh mikkel
  • En lille opgave :)

    Forumindlæg
    I en trekant ABC med arealet 30 er vinkel A = 39grader og |AC|=12. Beregn |AB| og |BC| Beregn vinkel B og vinkel C Hvordan løses denne opgave :s
  • 1 lille opgave

    Forumindlæg
    løs ligning (x-1)(x^2-4)=0 vis hvordan man gør? Tak på hånden :)
  • Geometri

    Forumindlæg
    Hej, kan I hjælpe mig med følgende opgave? Det er geometriopgaven (opg 11) her: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer06/syge06/2006-8-8_UDEN.pdf Har siddet og kigget på den i lang tid, men kan overhovedet ikke komme på noget..
  • Ligevægte

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg tænkte på, har forskellige reaktioner forskellige ligevægtskonstanter? Eller er det altid den samme? Ved samme temperatur altså.
  • Savner hjælp til 9 korte tysk sætninger. :)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg søger hjælp til 9 korte tysk sætninger på 9. klasse niveau. Håber, at der nogen derude, der gider at hjælpe mig med det? :) Hvis du/I vil, kan jeg bare sende det via beskedfunktionen. :) MVH DenAnonyme :)
  • HASTER

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive om EPO, og jeg ved det er et peptidhormon. Men hvad er et peptidhormon? MVH Bjørnesvend.
  • Mundtlig eksamen engelsk - please hjælp!

    Forumindlæg
    Hej alle.. Har brug for hjælp - nogen der kan forklare kort hvad "Starved of love" af Fay Weldon handler om? - Har svært ved at lave et resume af artiklen..! KH
  • OSMOSE FORSØG

    Forumindlæg
    Kan salt trænge igennem kartoflens cellemembran, hvis ja/nej, hvorfor?
  • en sætning.. er den korrekt?

    Forumindlæg
    hejsaa. nogen der vil rette denne sætning?? sabine og hendes veninder er gået på diskotek.. - Sabine und ihre Freundinnen sind in die Disco gegangen.
  • Hjælp til rettelse i dansk stil

    Forumindlæg
    Er der en sød venlig sjæl, som måske vil rette min stil på cirka en side med grammatikken, komma m.m. Tak på forhånd
  • lille oversætning .

    Forumindlæg
    Vil i være søde og oversætte denne tekst til engelsk : Vi ved alle, at alt er stort i USA - selv amerikanerne. Og de bliver større og større. Men det er ikke bare amerikanerne, der har et vægtproblem. I dag har problemet bredt sig til stort set alle de vestlige lande.

Søgninger relateret til Fejlen af Anders Bodelsen