Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19561 til 19580 af 106471
-
mat.
ForumindlægHej.. Håber meget en kan og vil hjælpe mig med denne opgave :) Opgave: En funktion f er bestemt ved: f(x) = x^1/3 x>0 Beregn f'(1) og f'(8) Grafen for f har en tangent i hvert af punkterne A(1,1) og B(8,2). Beregn et gradtal for den spidse vinkel mellem disse to tangenter. -
Differentialligningen
ForumindlægEN lille opgave som jeg har brug for hjælp til En funktion f er løsning til differentialligningen dy/dx= 2x-5/y ,y<0 og grafen for f går gennem punktet P(5,–2). Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P. Bestem forskrift og definitionsmængde for f. Nogen som har tid og... -
HJÆLP
ForumindlægEr der nogen, der har facit til EKSAMENSOPGAVER 2005 fysik a-niveau? -
ligning og ulighed
Forumindlæghvordan gør man?? f(x)=x^2+x-1 og g(x)=2-x løs ligning f(x)=g(x) og løs uligheden f(x)< eller =g(x). Nogen der komme med lidt hjælp. -
Citat oversættelse.
ForumindlægHej, er der nogle garvede mennesker her, der har et godt engelsk udtryk, modsvarende det danske: " Du bliver hvad du spiser " .. ? tak :) -
..
ForumindlægMå man bruge C-niveau fag til at kombinere med et A fag til SRP? -
skriflig for niende
Forumindlægnogen der kan hjælpe med sidde 22-23 i skriflig for niende ? -
Chlorgasser
ForumindlægHvordan chlorgasser reagerer i den menneskelige krop ? Hvordan bruger man dem i krigs-situationer? -
Cirkeltangenter
ForumindlægJeg skal undersøge hvilke tangenter til en cirkel, der er parallelle med en given linie. Cirkel: (x+1)^2 + (y-2)^2 = 20 Linie: x-2y + 12 = 0 Jeg har beregnet liniens, og dermed også tangenternes, hældningskoefficient til 1/2. Herefter er jeg dog i tvivl hvad jeg skal gøre. Er der nogen de... -
vektorer
Forumindlægder er en vektor a og en vektor b: /a/ = 20 ; /b/ = 10 ; vinkel (a,b)= 25grader beregn vinklen mellem vektor a + b og a. Kan det så ikke godt passe at jeg skal sige 20 * 10 * cos(25, for at få a + b? -
Fysik - elektrisk kredsløb
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig den vedhæftede opgave ? -
uddannelse
Forumindlægnogen der kan komme i tanke om hvad for nogen uddanelser er gode hvis man kan lide at røre sig, og lave ting end at sidde stille, læse og skrive? og hvad for nogen uddnanelser er gode hvis man kan lide at læse og skrive -
Hvad betyder Transit
ForumindlægHej jeg vil gerne vide hvad Transit betyder.. -Billal -
Historieopgave´, emnevalg...
ForumindlægHejsa... Er kørt død i mit emnevalg til hisotrieopgaven... Skal aflevere problemformulering nu på fredag, og kan ikek finde et fyldigt emne... Jeg bevæger mig inde for noget så origianlt som 2. Verdenskrig :)... ved godt det er et stort emne, men hvis der er nogen der har en hvilken som helst... -
Koordinater Vektor
ForumindlægKan man ikke bare sige: Vektor A + Vinkel (mellem vektor A og B) =.. ?.. Så finder man vel koordinaterne til vektor B?.. -
stavelse af CO2-udslip
ForumindlægHvordan er det grammatisk korrekt at stave til CO2-UDSLIP? 1) CO2-udslip 2) CO2 udslip 3) CO2udslip - Jeg mener selv at det er 1. -
Need Assistance (Poem)
ForumindlægEr der nogen der er gode til analysere digte på engelsk. Jeg har et der hedder "Listen Mr. Oxford Don", og jeg kan virkelig ikke finde ud af hvad jeg skal stille op med den. Håber at nogen har kan kigge på den. Digtet kan findes her: http://www.images.hachette-livre.fr/media/contenuNu... -
SRP
ForumindlægJeg skal skrive SRP i historie A og engelsk A om den amerikanske drøm. Jeg skal finde noget at analysere i begge fag, er der nogen som har ideer? -
AT opgave
ForumindlægJeg er igang med min AT opgave om GPS systemet og skal til at perspektivere, men er ret lost over hvad jeg kan perspektivere GPS med.. Nogen der har ideer? Det ville hjælpe mig ret meget.. -
HJÆLP!
ForumindlægHej Hvordan løser man denne opgave: 2x=y-1 og 2y+4=x Det er to ubestemte.
