Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 181 til 200 af 181597
-
Engelsk A skriftlig eksamen
Forumindlægslettet -
Matematik A!
ForumindlægEr der nogen der lig kan hjælpe mig med opgave 5 under denne hjemmeside : http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/Proever%20og%20eksamen/110524%202stx111_MAT_A.ashx -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal til skriftlig eksamen her snart. Vil hører om nogen af jer, har nogle tip eller huskeregler, og evt nogle rigtig gode og brugebare notater til matematik på b niveau Mange tak på forhånd. -
Skriftlige karakterer...
ForumindlægDe skriftlige karakterer er blevet offentliggjort nu... For mit vedkommende er det blevet til: 6 i dansk 9 i engelsk 9 i matematik og 11 i tysk Så...trods dansk-karakteren er jeg ganske tilfreds...og overvældet over min tysk-karakter! Hvordan er det gået med i andre? -
Matematik
ForumindlægDet siges at matematik på B-niveau tæller en tredje del, og matematik på A-niveau tæller to tredje del. Sidste år fik vi årskaraktere i skiftlig matematik og vi kom op i det til skriftlig eksamen, og i år får vi også årskarakter i matematik og skal op i det til skriftlig eksamen. Hvordan foregår... -
Hvad sker der hvis man er dumpet i matematil B skriftlig eksamen?
ForumindlægHej folkens! Jeg har været til eksamen i skriftlig matematik B på stx, og har fået 00 :-(. Men kommer der til at ske noget ved det? -
Mat A HTX - skriftelig eksamen
ForumindlægAndre end mig som føler mig helt og aldeles taget bagfra? Hvis nogen er stærke til det er de velkommen til at ligge ud! Mangler inspiration! -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har søgt rundt i google for at finde ud af, hvor mange timer man har til stil opgaven, men kunne ikke finde noget. Er det ikke 3 timer uden at have læst indholdet endnu? Jeg spøgrer fordi, så kunne jeg jo træne mig i at skrive mine stile i den begrænset tid i stedet for at bruge flere ... -
Klage over Spansk A skriftlig eksamen
ForumindlægVi har fået vores skriftlige karakterer tilbage i spansk, og til vores store overraskelse er nogen af os blevet bedømt ekstremt hårdt. Jeg er ikke den bedste til grammatik, men ligger normalt til et 7-tal. Jeg har fået 02 til eksamen. Vores spansk eksamen er blevet rettet af 2 censorer. Den ene d... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægNogen som kan fortælle hvor mange sider der er det "normale" at skrive til dansk eksamen på A niveau? Er der ellers nogen gode råd til hvordan man bedst griber det an, jeg tænker på om man skal begynde at skrive ud fra første opgave når man har læst første opgave sæt igennem? eller ? Er... -
matematik eksamen..
Forumindlæghej..Jeg skal egentlig snart op i skriftlig matematik... jeg er ret bange og nervøs.. de sidste pr. gange har jeg dumpet, fik 5. Hvad skal jeg gøre?? jeg går nu o 2.g, og skal ikke have det næste år... Hvad skal jeg gøre for at blive dygtig.. jeg læser og læser men glemmer det senere.. jeg føler... -
Skriftlig pensum
ForumindlægJeg har suppleret matematik fra b til a niveau det sidste halve år.Når jeg sidder og løser forskellige eksamenssæt, så møder nogle opgaver jeg slet ikke har set til. Nogle af de opgaver hedder funktionsanalyser (har jeg snuset mig frem til).Nogen der ved om jeg også skal løse disse opgaver til mi... -
Skriftlig eksamen - logistisk vækst i excel
ForumindlægHej. Jeg skal imorgen til skriftlig matematik eksamen på lærerseminariet - en del af eksamenen er at vi skal vise vi kan bruge elektroniske matematik programmer, fx. regneark som excel. Jeg ved nu (grundet forberedelsesmateriale) at emnet blandt andet er logistisk vækst... Har prøvet at indsk... -
Den skriftlige eksamen?
ForumindlægHeyVil høre om nogen af dem der var til spansk eksamen i går evt vil vise hvordan deres oversættelse ser ud? -
Fyisk A Skriftlig eksamen i HTX
ForumindlægHej med jer.. Jeg skal op i skriftlig fysik A på mandag, og jeg føler mig lidt fucked.. Jeg har fulgt med i timerne, som stort set alle har været brugt til teori og forsøg ( i hvert fald de timer hvor læreren var tilstede). Men når det så kommer til at regne opgaver og problemstillinger, har jeg ... -
Matematik A - Pointfordeling?
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg sidder i den fornemme situation, at jeg skal op til matematik skriftlig eksamen inden længe. Dog har jeg dog gået og tænkt over... Hvordan ser pointfordelingen egentlig ud til de respektive karakterer? Altså hvor mange point skal man minimum have for f.eks. 02,4 og 7? Derudo... -
Hjælp til SKRIFTLIG MATEMATIK
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg skal regne nedenstående opgave ud. Det omhandler foder til en kat, og det er punkt 1,3, som jeg har brug for en hjælpende hånd til. Er der nogen, der kan hjælpe med beregningerne til opgaven, da det nemlig er skriftlig matematik. Opgaven lyder således... -
eksamen i skrift.
ForumindlægHej, Hvordan kan man øve sig/ forbedre sig i engelsk skriftlig? - og hvor ligger der gamle eksamensopgaver (jeg kan ikke finde noget på uvm.dk). der snakkes her om STX eng (B) 3 års. Håber I kan hjælpe mig as soon . på forhånd tak. mvh anna -
HJÆLP TIL SKRIFTLIG MATEMATIK (HASTER)
ForumindlægHejsa, Er der nogen, som kan hjælpe mig med, hvordan jeg løser hele denne opgave vedr. en regneopskrift (tjek vedhæftet fil). Jeg ved virkelig ikke, hvordan jeg skal starte eller hvad jeg skal gøre. Kan I evt. også hjælpe med, hvordan jeg skriver udregningerne til alle punkterne (6,1 , 6,2 , 6... -
Skriftlig eksamen?
ForumindlægNogen der ved om der bliver skriftlig eksamen i Biologi A til sommer? :)
