Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1981 til 2000 af 57177
-
Forsætte på HHx - eller skifte til STX
ForumindlægEr lige blevet færdig med 1. år på HHx, det har være spændende og lærerigt. Da jeg startede på HHx, og et godt stykke ind i forløbet, var min drøm at arbejde indenfor finansverdenen. Men de er efterhånden blevet vendt til at ville være læge. Så er tvivl om jeg skal fuldføre HHx, og så se hvad ... -
Hvad gør man til en 3-timers historieforberedelse på STX ?
ForumindlægHej allesammen Jeg er i tvivl om hvad man gør til en 3 timers-historie eksamen i 3.G? Skal man "bare" læse en tekst, redegøre for den og analysere den samt perspektivere til de andre tekster man har læst og evt. perspektivere den til fortiden, nutid, fremtid? Jeg bliver student i morge... -
Eksamen 2022 - STX!!!!!!!!
ForumindlægHejsa :) Jeg går i 3.g og bliver student lige om hjørnet. Hvordan kommer ens eksamensbevis til at se ud her i 2022 med de nye eksamensregler. Jeg har eksempelvis mat A, og skulle havde været op til mat A skriftligt. Kommer de skriftlige eksamener man skulle havde været oppe til, kommer det til a... -
Tropinsyre STX A 2010
ForumindlægEn pufferopløsning med pH 4,5 ved 25 grader celcius fremstilles ved at blande 100 mL 0,075 M tropinsyreopløsning med en portion 0,100 M natriumhydroxidopløsning. Den tilsatte base reagerer med basen i forholdet 1:1. Reaktionsskemaet er således tropinsyre (aq) + OH- (aq) → tropinsy... -
dumpet grundforløbet STX
Forumindlæghej allesammen jeg har både dumpet NV, AP og matematik screeningen, skulle bare vide om man bliver smidt ud af skolen, eller om man får en stor skideballe af studievejlederen og lærerne. Eller hvad der nu sker? -
Vigtigt Fysik/kemi noter 9.klasse
ForumindlægHej Allesammen. Er der ikke nogle som har nogle gode fysik/kemi noter. Det er ret vigtigt skal op i det på Onsdag -
Fysik A Skriftlig STX - hvad synes I?
ForumindlægHej med jer! Jeg har netop været til eksamen i fysik A på STX - er der andre fysser derude? Jeg er interesseret i at høre hvad I synes om sættet - i min klasse var vi nemlig ret lettede over dets sværhedsgrad. er det også jeres indtryk? -
Tandlæge/odontologi. Søger bøger/noter
ForumindlægHej. Jeg søger tandlæge bøger og noter for 1. og 2. sem. Hvis du har nogen bøger og noter du vil af med vil jeg gerne købe dem. Skriv gerne :D -
STX B-NIVEAU
ForumindlægKære brugere af Studieportalen.dk, jeg er blevet stillet en opgave, som lyder følgende: 8.148 Opgave 12 En funktion f er givet ved f(x) = x3 - 4,5x2 - 30x + 30. a) Bestem funktionens nulpunkter. b) Bestem f'(x), og bestem monotoniforholdene for f. (Denne opgave skal løses UD... -
STX 1 g, matematik hjælp. HASTER
ForumindlægHej. Jeg har fået en aflevering for til imorgen. Men nu kan jeg ikke finde ud af resten af opgaverne :( ligningen: 4x=(6x-2)/5. og En ret linje går gennem punkterne: (-2,23;-6,56)) & (4,12;12,33). a: Beregn hældningen a. b: Beregn afskæringen b. c: Hvilken y-værdi svarer til x-værdien 31? d:... -
Brug for noter til den 6-6
ForumindlægHej.Jeg har et lille problem jeg tænkte om der var nogen der kunne hjælpe med. Jeg sidder og skal til eksamen i tysk og ville gerne høre om der var nogen der havde noter til følgende tekster:Der GiftpilzRudolfFilm/manus: Blut und Ehre.Det ville hjælpe en del da tiden op til eksamen er kort. -
Noter til Thomas Mann eller Brecht
ForumindlægEr der nogen, der har skrevet en stil, har noter eller lignende til Thomas Mann: "Der Kleine Herr Friedemann" eller til Bertolt Brecht:"Der Ausburger Kreidekreis, "Der Spitzel" eller "Und Was bekam des Soldaten Weib" ?? -
FSA noter i engelsk
ForumindlægHejJeg skal op i engelsk her tirsdag, og er lidt på barbund i hvad jeg skal snakke om, så ville høre om nogle af jer har nogle noter fra FSA i engelsk?De emner man kan komme op i er:CRIME/RACISMFAME/CELEBRITIESTEENAGERS AND LOVEHåber nogle vil hjælpe mig, eller bare komme med nogle (gerne på enge... -
Noter til NG eksamen
ForumindlægHej Er der nogle der har afsluttet Naturgeografi i år og sidder inde med noter, gerne fra Geografi Håndbogen. Der er en enkelt opgave her på siden, men desværre en smule uoverskuelig og samtidigt ikke relevant for mig da den behandler andre emner. Emnerne jeg er særligt interesserede i; Vejr... -
Amours et cultures - noter!
ForumindlægHar du selv nogle noter til "Vanille ou chocolat" el. "Une patate chaude comme ma coeur" fra bogen "Amours et cultures", eller er du en haj til at finde dem på nettet, så skriv endelig:-) -
Engelsk noter (b-niveau)
ForumindlægHej Skal op til mundtlig engelsk om ikk så lang tid, ville lige høre om der er nogen så har nogle gode noter til forskellige tekster fra contexts - basisbog til engelsk i gymnasiet og hf.. Har bare rigtig svært ved engelsk, så derfor ville det være dejligt hvis nogle kunne hjælpe lidt :) Alt kan ... -
Gode noter :) om energi
ForumindlægDen er vist på 8 sider og har brugt meget tid på dem :) -
Må en lærer tage dine noter?
ForumindlægHej, jeg har lige været oppe til mateksamen og det gik utrolig dårligt. Ikke nok med at jeg trak det væreste emne så blev mine noter taget næsten med det samme...Det eneste jeg nåede at sige var bevisets navn og det brugte jeg ikke noter til... De blev lagt på et bord i hjørnet og jeg fik kun lov... -
STX Matematik B MAJ 2010
ForumindlægHey er der nogle der ligger inde med sættet, fra maj 2010? Her menes regnede opgaver, et fuldt færdigt sæt På forhånd tak:) -
Dårligt studiemiljø - stx!
ForumindlægLige pt. går jeg i en gymnasieklasse (1g), som rent ud sagt er en faglig fiasko. Derfor er kvaliteten af undervisningen væsentligt forringet - og det er i alle fag! :) Hvilket jo er klart, når ingen læser hjemme, mangler elementær forståelse i sprogfag såvel som naturvidenskab, snakker mere druk/...
