Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1981 til 2000 af 181597
-
Matematik på A niveau
ForumindlægJeg skal til at vælge en studieretning her i februar, og jeg har virkelig overvejet Mat-Fysik-Kemi linjen. Er matematik på A niveau meget svært i 1.g, og hvordan er niveauet lige når man starter? Mine nuværende karakterere ligger på 7, 7 og 10. -
Kemi A!!
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Tysk A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Musik A - eksamen
ForumindlægHej! Hvordan foregår mundtlig musik eksamen på A-niveau? -
større skriftlig opg
ForumindlægVi skal skrive større skriftlige opgave ..og jeg ville hører om man kunne kombinerer matematik og samfund sammen til et emne, fx noget om internationaløkonomi, markedsøkonomi ect ? nogen der har nogen gode forslag eventuelt -
antal eksamen?
ForumindlægJeg går p.t. i 2g. jeg har mat. og fysik på højniveau, og kemi på mellemniveau. I 1g var jeg oppe i biologi eksamen. Hvor mange kan jeg så højst komme op i i år? Det ligger mellem engelsk/tysk/geografi/kemi .. kan jeg så højst komme op i 1 eller 2? -
Afsætning A eksamen
ForumindlægJeg leder efter andre der skal til eksamen i afsætning A. Jeg mangler lidt ideer til hvad jeg kan sige om mit eksamensprojekt til eksamen. Jeg har skrevet det med en anden, så vi har fået dækket rigtig mange punkter, som fx værdikæde, portefølje, væksstrategier osv, og så har vi arbejdet med 2 af... -
Matematik A, er det muligt?
ForumindlægJeg er lige startet på HF som 28-årig, og har en stor drøm om at komme til at læse Biologi på Aarhus Universitet. Jeg har noteret mig at man skal havde 7,0 i Matematik A for at kunne komme ind. Dette er faktisk det eneste punkt jeg er lidt bange for. Jeg har Matematik C nu, jeg føler jeg er godt... -
matematik C - eksamen
ForumindlægNår man skal op til matematik C, er det så uden hjælpemidler den første og med de tre sidste? Har søgt overalt men kan ik finde noget specifikt og der er ikk nogen jeg kan spørge :( -
HTX Mat B eksamen
ForumindlægHej ... Tænkte at vi kunne få brug for at hjælpe hinanden med denne eksamen. Personligt fatter jeg ikke selv meget, så jeg skal nok dukke op med et par spørgsmål (: / Morten Kjær -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHvad kan mand skrive i sin stikord til matematik A munlig eksamen? På forhånd tak :) -
Dumper man hvis man ikke består de skriftlige eksamener?
ForumindlægHej Jeg har hørt at hvis ens gennemsnit af de skriftlige eksamener ikke er bestået, så bliver man heller ikke student? Er der nogen som ved om det er korrekt? Håber i kan hjælpe mig! -
Spørgsmål -1årigt A-eksamen
ForumindlægHej!Læser til min sidste eksamen :-) og der er derfor dukket nogle spørgsmål op, håber du vil hjælpe!___________________________________________1) Vektorregning i plan:Til bevis af formlen cos(v) mellem to vektorer, bruges følgende omskrivning, hvilken jeg ikke kan forstå:|a-b|^2 = (a-b)^2hvor ... -
eksamen i 9.klasse
Forumindlægnår man skal have en dansk eksamen så får man en retsrivking og en læseprøve og en still lægger man alle karakter sammen til sidst for eksempel jeg får 4 i retskrivning og 7 og læse og 4 i still lægger man det så sammen til sidst? :-) -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op som den første til eksamen i religion i morgen. Jeg er allerede negativ fra starten af fordi jeg er bange for at være den første. Er der nogle, som har gode oplevelser med at være den første? -
Matematik B - optimering
ForumindlægGodaften Studieportalen :-). Jeg brænder lidt inde med følgende opgave: http://www.uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/120126%20stx%20113%20Matematik%20B.ashx (scroll ned i bunden) - det er opgave ... -
Afsætning A eksamen.. HJÆLP
ForumindlægHej alle..Jeg har lavet et projekt i afsætning, som jeg selvføgelig skal os og forsvarer her på fredag..! Men jeg er i tvivl om hva jeg helt præcis skal fremlægge det for lærer og censor..! Jeg har skrevet om videreudvikling af PS2 (PLAYSTATION), Så den bliver mere pige-orinterede, og har derefte... -
Dansk D skriftlig fremstilling.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogen, som har været på til skriftlig fremstilling i dansk D, som f.eks kunne sende deres stil som de skrev til prøven? Så jeg kunne få et eller andet indblik i måden? Jeg ved, at det er noget med, at man komme komme til entenl at skrive en klumme, debatindlæg eller anmeld... -
SAMF A Identitetsdannelse EKSAMEN
ForumindlægHej, Så har jeg netop trukket til den mundtlige samfundsfags eksamen på A niveau. Jeg har trukket Identitetsdannelse i det senmoderne samfund og der lægges især vægt på det ændrede familieliv, refleksivitet, de mange valgmuligheder vi har og opløsningen af de faste normer og traditioner fra tidli... -
Hjælp til Samfundsfag A eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige trukket til samf A eksamen, og har nu 24 timer til at udarbejde en synopsis. Vi sidder i forberedelsesgruppen, men er kommet i tvivl om hvad der skal indgå i fremlæggelsen - dvs. der skal selvfølgelig være en synopsis, men skal man perspektivere til tidligere emner, og hvis ja,...
